معاون‌اول قوه‌قضائیه: نتیجه مشکلات اقتصادی و معیشتی سرازیرشدن پرونده‌ها به قوه‌قضائیه است دیدار مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب، فردا (شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳) آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه زاهدان تکذیب شد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) گروسی: در شورای امنیت علیه ایران اجماع وجود ندارد ارمنستان کشور فلسطین را به رسمیت شناخت آمریکا و چین پس از پنج سال وقفه مذاکرات هسته‌ای را از سرگرفتند استقبال آمریکا از اقدام خصمانه ضدایرانی کانادا علیه سپاه پاسداران حسن روحانی دوباره به صداوسیما نامه نوشت ادعای انصراف قالیباف از نامزدی انتخابات تکذیب شد توئیت پورمحمدی درباره زاکانی از وسط مناظره انتخاباتی + عکس سومین مناظره انتخاباتی امشب (یکم تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود خبرنگار شبکه ماهواره‌ای الاقصی به شهادت رسید|افزایش شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۲ تن عذرخواهی محمدجواد ظریف به‌خاطر نمایش نمودار اشتباه در میزگرد پزشکیان حملات روسیه شبکه برق اوکراین را هدف قرار می‌دهد نکات یک مفسر زبان بدن به ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: تلاش برای آتش بس در غزه را ادامه می دهیم ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد اسماعیلی: بارزترین خصیصه شهید رئیسی، ایمان به خدا و آرمان‌های نظام اسلامی و مردم بود حمله به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد با کوکتل مولوتف + فیلم لحظه حمله
سرخط خبرها

اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح

  • کد خبر: ۲۳۳۸۸۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
  • ۱
اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ در عملیات صبح امروز (شنبه) مقاومت در رفح اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح هشت نظامی صهیونیست کشته شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرد که جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ این رژیم نیز در میان کشته ها است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منهدم کرد. این منطقه هم اکنون شاهد درگیری شدید رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

منابع خبری بامداد امروز شنبه نیز گزارش داده بودند که در پی حمله موشکی گردان‌های القسام به پایگاه نظامی «کیسوفیم» ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی در این پایگاه روی داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
0
درود بر فلسطین و حماس و لبنان و حزب الله و حوثی یمن و کتائب . مرگ بر اسرائیل و امریکا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->