کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۴۰۶۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش
دو سریال «لوپن» و «جواهری در قصر» که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود، در جدول پخش شبکه تماشا قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «جواهری در قصر» این روز‌ها از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود، براساس ماجرای واقعی زنی ساخته شده که اولین و احتمالاً تنها زنی است که نامش در تاریخ به‌عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده‌است.

ماجرا در زمان سلسله جوسون می‌گذرد زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکمفرماست. این دوره از تاریخ هر چند از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد، اما به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت میان خانواده سلطنتی و دولت از ثبات سیاسی برخوردار نیست.

سریال «جواهری در قصر» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش و در ساعات ۰۰:۳۰ بامداد و ۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ هم از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

سه فصل سریال «لوپن»، روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. این سریال در ژانر اکشن ـ جنایی و درام و محصول سال ۲۰۲۱ کشور فرانسه است.

داستان این سریال که برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپین» است، روایت گر زندگی سارق جوانی به اسم «آسان دیوپ» که تصمیم می‌گیرد به تلافی بلایی که خانواده‌ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آنها انتقام بگیرد.

در این سریال عمر سی، وینسنت لاندز، آنتوان گای، کلوتیلد هزم و لودویین سگنیر به هنرمندی پرداخته‌اند. بینندگان شبکه تماشا می‌توانند این سریال را هر شب ساعت ۲۲:۳۰ ببینند و همچنین در ساعات ۱۵:۳۰، ۱۰:۳۰، ۳:۳۰ بازپخش این سریال را مشاهده کنند.

البته در ساعت‌های دیگر سریال «رخنه» ساعت ۱۱:۳۰؛ سریال «آن شرلی» ساعت ۱۸:۳۰؛ سریال «خانه پوشالی» ساعت ۱۹:۳۰؛ «کمپانی» ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->