ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد
سرخط خبرها

حمله پهپادی حزب‌الله به مقر توپخانه ارتش صهیونیستی در «الجلیل غربی»

  • کد خبر: ۲۳۴۴۰۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
حمله پهپادی حزب‌الله به مقر توپخانه ارتش صهیونیستی در «الجلیل غربی»
حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک مقر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی را در الجلیل غربی مورد حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد با استفاده از یک پهپاد انتحاری، مقر توپخانه گردان ۴۱۱ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «نافه زیف» الجلیل غربی را مورد حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در این باره اعلام کرد: در این حمله علاوه بر آتش سوزی گسترده در یگان مذکور، شماری از نیروهای دشمن مورد هدف قرار گرفتند.

این حمله تنها ساعاتی پس از آن صورت می گیرد منابع رسانه‌ای از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده است و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این ویدئو، آن را اتفاقی بسیار خطرناک و بی‌سابقه دانستند که باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که پهپاد حزب‌الله تصاویر مهمی را از مناطق اقتصادی و نظامی در حیفا ثبت کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->