فرمانده کل سپاه: دشمن تمام ارکان نظام و انقلاب را هم‌زمان مورد هدف قرار داده است حضور قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «میزگرد سیاسی» | خلق و ایجاد قدرت باید به گونه‌ای باشد که کشور دسته دوم یا سوم شناخته نشویم + فیلم تأکید مخبر بر جلوگیری از ایجاد هر‌گونه تعلل و خلل در مسیر خدمت‌رسانی پوتین: معاهده با کره‌شمالی کمک متقابل را در صورت حمله فراهم می‌کند مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) وزیر کشور: امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در تمام شهرها وجود ندارد قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی برگزار شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) باقری‌کنی: نشست سازمان همکاری کشور آسیایی در تهران برگزار می‌شود واکنش خاندوزی به اظهارات روز گذشته ظریف ضرغامی: دولت از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نمی‌کند وزیر ارتباطات: از دی ماه سال گذشته، سرعت اینترنت بیش‌از ۲۰ درصد افزایش یافته است چه کسی مسعود پزشکیان را در میزگرد فرهنگی همراهی می کند؟ + ساعت پخش میزگرد اوجی: هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید، نمی‌تواند مانع صادرات نفت ایران شود روسیه: اوکراین هرگز به ناتو نخواهد پیوست برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در کرانه باختری رسانه‌های رژیم صهیونیستی: نابود کردن گردان‌های حماس در رفح سخت است
سرخط خبرها

غرق شدن کشتی یونانی در دریای سرخ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۴۵۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
غرق شدن کشتی یونانی در دریای سرخ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳)
کشتی یونانی که هفته گذشته مورد هدف انصارالله یمن قرار گرفته بود امروز غرق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری از غرق شدن کشتی یونانی خبر دادند که هفته گذشته از سوی جنبش انصارالله یمن در دریای سرخ مورد هدف قرار گرفته بود.

بر این اساس، عملیات تجارت دریایی انگلیس با انتشار گزارشی اعلام کرد کشتی توتر که در ۱۲ ژوئن از سوی انصارالله یمن در ۱۲۲ کیلومتری جنوب غربی بندر حدیده مورد هدف قرار گرفته بود اکنون در دریای سرخ غرق شده است.

کشتی یونانی توتر که با پرچم لیبریا در حال حرکت بود، حامل زغال سنگ بوده است. پس از این حادثه به دلیل خسارات وارده شدید به موتور کشتی، خدمه آن مجبور به تخلیه شده و کشتی را به حال خود رها کردند.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرده است در راستای حمایت از مردم تحت محاصره غزه و تا زمان رفع حصر این باریکه به تمامی کشتی‌هایی که اقدام به تجارت دریایی با رژیم صهیونیستی کنند حمله خواهد کرد. با این حال، سایر کشتی‌ها برای تردد در دریای سرخ آزاد هستند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->