پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه ترور ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای نتانیاهو درباره آینده نوار غزه پس از جنگ سفیر عربستان در لندن: عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل «بسیار بعید» است آغاز فعالیت استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی از فردا (۲ تیر ۱۴۰۳) پخش زنده سومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معاون‌اول قوه‌قضائیه: نتیجه مشکلات اقتصادی و معیشتی سرازیرشدن پرونده‌ها به قوه‌قضائیه است دیدار مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب، فردا (شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳) آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه زاهدان تکذیب شد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) گروسی: در شورای امنیت علیه ایران اجماع وجود ندارد ارمنستان کشور فلسطین را به رسمیت شناخت آمریکا و چین پس از پنج سال وقفه مذاکرات هسته‌ای را از سرگرفتند استقبال آمریکا از اقدام خصمانه ضدایرانی کانادا علیه سپاه پاسداران حسن روحانی دوباره به صداوسیما نامه نوشت ادعای انصراف قالیباف از نامزدی انتخابات تکذیب شد توئیت پورمحمدی درباره زاکانی از وسط مناظره انتخاباتی + عکس سومین مناظره انتخاباتی امشب (یکم تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود
سرخط خبرها

انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۷۱۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد
یک مقام انصارالله یمن چهارشنبه شب تأیید کرد که عملیات علیه کشتی تیوتر با یک قایق انفجاری و دو موشک بالستیک و چندین فروند پهپاد انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این مقام انصارالله که خواست نامش فاش نشود به شبکه الجزیره افزود : این عملیات علیه این کشتی که متعلق به یکی از شرکت‌های یونانی است، انجام شده، کشتی که دست به بیشترین نقض در تحریم دشمن صهیونیستی زده است.

وی گفت: این کشتی در یک عملیات ترکیبی و در پنج مرحله هدف قرار گرفته شده است.

این مقام انصارالله بار دیگر تأکید کرد: حمله به کشتی‌ شرکت‌هایی که ناوگان دیگری دارند که از طریق دریای مدیترانه راهی بنادر دشمن (صهیونیست) می‌شوند، ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تأکید کرد که این عملیات در چارچوب عملیات پشتیبانی از مقاومت غزه و هدیه به مجاهدان در روز عید قربان بوده است.

این مقام انصارالله یمن تصریح کرد: عملیات ما علیه کشتی‌هایی که محاصره دشمن را می شکنند تا زمانی که تعدی دشمن به ملت فلسطین در غزه متوقف نشود، هرگز قطع نخواهد شد.

این مقام انصارالله همچنین گفت: ما از نقشه آمریکا مطلع هستیم که تلاش می کند تا کالاها را از بنادر کشورهای مجاور به بنادر دشمن انتقال دهد و محاصره ما علیه دشمن را بشکند.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: به نظر می‌رسد حوثی های یمن دومین کشتی را هم در دریای سرخ غرق کرده اند.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیروهای یمنی حمله کردند اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده که هدف از این عملیات فقط دفاعی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->