یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک نکونام – استقلال؛ در پایان راه؟ تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند، سودجویی‌ها را کم می‌کند بیرانواند درلیست خرید استقلال نیست خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است پخش زنده بازی ایران و آمریکا در لیگ جهانی والیبال (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مذاکرات استقلال با بازیکنان بوسنیایی آخرین اخبار از اردوهای آماده‌سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان شد پاداش‌های لیگ نخبگان اعلام شد سهمیه المپیک برای برادران عالمیان تاریخ و ساعت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال لیگ برتر | این جام برای هر دو تیم حکم کیمیا دارد مورایس در راه کره جنوبی پیشنهاد اغوا کننده تراکتور به بلانکو| باشگاه استقلال مهاجم آرژانتینی را نمی‌فروشد خبر شهرآرانیوز تایید شد | بیرانوند قراردادش را فسخ کرد بیرانوند می خواهد با پرسپولیس فسخ کند ستاره های پرسپولیس و تهدید به جدایی گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور
سرخط خبرها

گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور

  • کد خبر: ۲۳۴۴۶۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
  • ۱
گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور
سرمربی سابق پرسپولیس همچنان به حضور در تبریز امیدوار است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در اواخر فصلی که گذشت در آستانه پیوستن به تراکتور قرار داشت اما به دلایل غیر فوتبالی این اتفاق رخ نداد.

با این حال حمید مطهری و محمد عسگری دستیاران یحیی در تراکتور مشغول به کار شدند و در نهایت موفق شدند با این تیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاورند. اما یکسری اعتراضات از سوی هواداران تراکتور به محمدرضا زنوزی باعث شد او تصمیم به فروش تیمش بگیرد. تصمیمی که خیلی ها آن را صوری می دانند.

به هر جهت مجوز یحیی برای بازگشت به نیمکت مربیان صادر شده و باشگاه فولاد به دنبال جذب اوست. اما یحیی ترجیح می دهد راهی تبریز شود و از این رو منتظر روشن شدن وضعیت زنوزی در این باشگاه است.

در این زمینه با خبر شدیم احتمالا در دو سه روز آینده تکلیف یحیی با تراکتور مشخص خواهد شد و چه بسا اتفاقات جالبی نیز بعد از این انتقال رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
4
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور یاشاسین مهندس زنوزی انشاالله تراختور بوایل هوادار لارین شاد الر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->