استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک نوع داروی کاهش وزن پلیس از تشکیل ۱۳۱ پرونده علیه مجرمان اقتصادی فضای مجازی خبر داد ۱۸ هزار نفرشب اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر افسردگی و تمایل به خوردن شیرینی اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای فنس‌کشی جاده میامی درراستای حفاظت از یوزها شناسایی چهار نفر به دلیل انتشار نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی واحد مددکاری بیمارستان دکتر شیخ مشهد رتبه برتر شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در استان و مشهد اموال «کوروش کمپانی» به فروش خواهد رسید چند پیشنهاد محیط زیستی به دولت چهاردهم آیا هوای داخل ماشین سرطان‌زاست؟ خطرات موش کوچکی که ایرانیان را مجذوب خود کرد | همستر را بهتر بشناسیم
سرخط خبرها

پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدو‌برق در برخی استان‌ها (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۴۸۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدو‌برق در برخی استان‌ها (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق و مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (۳۰ خرداد) در آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و شرق کردستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. همچنین امروز در برخی نقاط شمال غرب رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه (۳۱ خرداد و اول تیر) در شمال غرب رگبار پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی و شنبه (۲ تیر) در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: یکشنبه (۳ تیر) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و از جمعه تا یکشنبه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ خرداد) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، از بعدازظهر وزش باد و گردوخاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد و جمعه (اول تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد و اهواز با بیشینه ۵۱ دمای درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->