حقوق خرداد‌ماه ۱۴۰۳ معلمان امروز واریز می‌شود | زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود اسکان اضطراری ۳۰۰۰ نفر در زلزله کاشمر دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران جزئیات جدید از مسمومیت و مرگ بیماران دیالیزی با محلول‌‌های آلوده مرگ سارق حرفه‌ای با شلیک مرگبار پلیس ۲ برابر شدن میزان ابتلا به سرطان در ایران تا ۱۴۲۰| معده، پروستات و مثانه سه سرطان شایع در مردان ایرانی است شمار بیماران فوت شده بیمارستان قائم رشت به ۹ تن رسید هفت اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر افزایش حدود ۴۵ درصدی شهریه‌های مدارس غیر دولتی در سال جاری قتل زن ۲۱ ساله در دعوای خانوادگی  تلاش ۱۵ آتش نشان برای مهار حریق یک منزل مسکونی در مشهد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) مرگ جوان زاهدانی پس از دستگیری+ جزییات ضبط و معدوم سازی یک هزار و ۴۰۰ مورد کبد و ریه به دلیل آلودگی به کیست هیداتید در کشتارگاه های دام طرقبه شاندیز قیمت‌گذاری بلیت هواپیما آزاد شد؟ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) ۱۲ زائر ایرانی از ابتدای حج امسال فوت کردند (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) یک زن به اتهام ۴۶ فقره جیب‌بری در مشهد دستگیر شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) مخالفت دولت عراق با تردد خودرو‌های شخصی در اربعین مرگ دلخراش دختربچه سه‌ساله مشهدی زیر چرخ‌های خودروی پدر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آسیب زلزله به برخی بنا‌های تاریخی کاشمر

  • کد خبر: ۲۳۴۴۹۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
آسیب زلزله به برخی بنا‌های تاریخی کاشمر
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشمر با اشاره به زلزله ۵ ریشتری این شهرستان گفت: این زلزله خسارت‌هایی به بنا‌های تاریخی این شهرستان وارد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین محمدیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: زلزله در عمق ۶ کیلومتری عمق زمین رخ داده است، اما به برخی بنا‌های تاریخی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشمر ادامه داد: پس از زلزله مقیاس پنج ریشتر ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه کاشمر بررسی وضعیت مجموعه‌های تاریخی انجام شد که در برخی از بنا‌ها ترک‌های بزرگ و ریزش بخش‌هایی از بنا مشاهده شده است. 

وی تصریح کرد: همکاران ارزیابی دقیقی از وضعیت بنا‌های تاریخی انجام خواهند داد و خسارت‌های وارد شده به بنا‌ها را اعلام خواهند کرد. در در بدنه، دیوار و سقف‌های مجموعه تاریخی مسجد جامع کاشمر، مدرسه حاج سلطان علما، مسجد حاجی جلال آسیب و ترک‌هایی ناشی از این زلزله مشاهده شده است.  

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) زلزله ۵ ریشتری شهر کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->