تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس
سرخط خبرها

مورایس در راه کره جنوبی

  • کد خبر: ۲۳۴۵۱۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
مورایس در راه کره جنوبی
رسانه‌های کره جنوبی ژوزه مورایس را گزینه سرمربیگری تیم ملی این کشور دانستند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند ماه بعد از برکناری یورگن کلینزمن از هدایت تیم ملی کره‌جنوبی، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال استخدام سرمربی جدید برای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی است.

در همین خصوص روز گذشته جئونگ هاه سونگ رئیس کمیته تیم ملی بزرگسالان کره، رسما اعلام کرد که ۱۲ سرمربی داخلی و خارجی به عنوان گزینه هدایت این تیم مطرح هستند.

حالا وبسایت KBS در گزارشی اختصاصی که تصویر شماره یک آن به ژوزه مورایس مربوط است، این سرمربی پرتغالی را یکی از گزینه‌های سرمربیگری کره جنوبی دانسته که این روز‌ها در سپاهان کار خود را دنبال می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->