سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند!
سرخط خبرها

وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است

  • کد خبر: ۲۳۴۵۷۴
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است
وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند توضیحاتی ارائه داد و گفت اقدام این دروازه‌بان غیرموجه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هومن هدایتی وکیل پرسپولیس در ارتباط با فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد علیرضا بیرانوند به شماره ۱۱۸۵، در ابتدای فصل ۰۳-۱۴۰۲ و به مدت دو فصل منعقد شد. به این ترتیب تا پایان فصل پیش روی فوتبال ایران، اعتبار داشت. این قرارداد فاقد بند فسخ بود.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری (۱۴۰۳) الحاقیه‌ای به این قرارداد اضافه شد. بر اساس آن، باشگاه تعهد کرد که مطالبات ایشان بابت قرارداد ۱۱۸۵ تا ۱۵ روز پس از خاتمه فصل رقابت‌ها پرداخت شود. طبق گزارش معاونت محترم امور مالی، تمام مطالبات ایشان از بابت قرارداد ۱۱۸۵، اعم از اصل قرارداد، پاداش‌ها و امتیازات (آپشن‌ها)، تماماً تامین و پرداخت شده است و ایشان هیچ‌گونه طلبی بابت قرارداد ۱۱۸۵ از باشگاه پرسپولیس ندارد.

هدایتی عنوان کرد: با این وجود، نامبرده در تاریخ امروز، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، با مراجعه به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد ۱۱۸۵ اقدام و جهت و دلیل این اقدام را عدم دریافت مطالبات مربوط به قرارداد مذکور عنوان کرده است، در حالی که وفق گزارش معاونت امور مالی، علیرضا بیرانوند از محل قرارداد ۱۱۸۵ طلبی ندارد.

وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: بنابراین، به طور مشخص فسخ یک‌طرفه ایشان نسبت قرارداد موصوف (۱۱۸۵)، غیر موجه تلقی می‌شود و استفاده از ظرفیت‌های مقررات انضباطی فوتبال و مقررات تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران باشگاه، نسبت به ایشان قابل اعمال خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->