توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟
سرخط خبرها

جاده چالوس و آزادراه تهران‌شمال موقتاً مسدود شده است (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۵۶۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
جاده چالوس و آزادراه تهران‌شمال موقتاً مسدود شده است (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران به شمال از ساعت ۱۲ تا ۲۰ امروز مسدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی درخصوص بارش شدید باران در محدوده جاده چالوس و آزادراه تهران‌شمال گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران‌شمال در هر دو مسیر به علت پیش‌بینی بارندگی شدید و ریزش سنگ و کاهش ایمنی تردد امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به‌صورت موقت شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره مسیر‌های جایگزین ادامه داد: در این ساعات، مسیر جایگزین، جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

وی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوّی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->