رجا درباره توقف ۴ ساعته قطار تهران- مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیر خشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیر خشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد؛فوت ۲۲ زائر ایرانی در عربستان برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته
سرخط خبرها

دانشگاه شهید بهشتی در خصوص قطع همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۹۲۰
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
  • ۱
دانشگاه شهید بهشتی در خصوص قطع همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد
دانشگاه شهید بهشتی در مورد قطع همکاری با دکتر محمد فاضلی، مشاور فرهنگی یکی از کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشگاه شهید بهشتی در مورد حواشی ایجادشده در میزگرد فرهنگی دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای ریاست‌جمهوری، درباره قطع همکاری دانشگاه شهید بهشتی با دکتر محمد فاضلی توضیحات ارائه کرد که به شرح زیر است:

«مدیران مسئول خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و اصحاب رسانه

با سلام و احترام

در پی پخش مناظره یکی از نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی و مطالب و ادعای مطرح‌شده توسط دکتر محمد فاضلی درخصوص «اتمام همکاری با دانشگاه شهید بهشتی»، روابط‌عمومی دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل منتشر نموده است:

۱. آقای دکترمحمد فاضلی پس از قطع همکاری از سوی دانشگاه مازندران، تقاضای همکاری با دانشگاه شهید بهشتی داشتند که علی رغم مخالفت هیئت اجرایی جذب و با توجه به فضای ایجادشده برای مسئولان وقت دانشگاه، از تاریخ ۱۳۹۳/۶/۱ همکاری خود به عنوان عضو هیئت‌علمی را با این دانشگاه آغاز نمودند.

۲. ایشان قبل از حضور در دانشگاه شهید بهشتی به عنوان معاون پژوهشی در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و هم‌زمان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان مشاور مشغول به کار بوده‌اند که در بدو حضور در دانشکده و در جلسه مصاحبه صلاحیت عمومی سال ۱۳۹۲ توسط اعضای کارگروه مطابق معمول و رویه این جلسات به ایشان متذکر شدند که حضور تمام‌وقت از شرایط پذیرفتن عضو هیئت‌علمی در دانشگاه است و به ایشان در خصوص انصراف از سمت معاونت و ادامه فعالیت در آن مرکز تأکید شد. آقای دکتر فاضلی ضمن پذیرش شرط فوق الذکر متعهد شدند حتی در صورت اصرار رئیس آن مرکز و فشار‌های جانبی به محض پذیرش در دانشگاه از سمت خود استعفاء داده و از مرکز منفک خواهند شد و به صورت تمام وقت در دانشگاه حضور خواهند داشت ولی به رغم این تعهدات و تذکرات بعدی هرگز از آن مرکز منفک نشده و به فعالیت‌های اجرایی خود در آن مرکز و سایر سازمان‌ها ادامه دادند.

(تعداد زیادی نامه مبنی بر مخالفت با اشتغال ایشان در پرونده نامبرده موجود و قابل ارائه است)

۴. با توجه به حضور کمرنگ ایشان در دانشکده و گروه در زمان تمدید قرارداد، از آقای دکتر فاضلی درخواست می‌شود در جلسه مورخ ۱۳۹۴/۷/۱ کارگروه بررسی توانایی علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی حضور یافته و متعهد شود که تمام‌وقت در دانشکده حضور داشته باشد و از اشتغالات خارج از دانشگاه بکاهد.

۵. در جلسه مورخ ۱۳۹۵/۸/۱۶ کمیته تمدید قرارداد، با تمدید قرارداد ایشان مشروط به حضور منظم و برنامه‌ریزی‌شده با هماهنگی مسئولان دانشکده موافقت شد.

۶. جهت تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آقای دکتر فاضلی و با میانجیگری رئیس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی مبنی بر قول مساعد ایشان به حضور منظم در گروه و دانشکده، اعضای محترم هیأت اجرایی جذب در جلسه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۷ با امضای فرم شماره ۲ موافقت نمودند و سرانجام پرونده استخدام پیمانی ایشان به وزارت عتف ارسال شد. مرکز جذب وزارت عتف، تاییدیه پیمانی ایشان را در تاریخ ۱۳۹۷/۶/۱۲ صادر و به دانشگاه ابلاغ نمود.

۷. نامه مورخ ۱۳۹۹/۲/۷ از سوی مدیر امور هیات علمی دانشگاه به منابع انسانی نشان می‌دهد که آقای محمد فاضلی مشمول هیچ یک از شرایط تمدید قرار داد نمی‌گردند.

۸. به رغم این که زمان قانونی برای عضو هیأت علمی پیمانی برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی پنج سال است، اما پس از گذشت هفت سال از همکاری آقای دکتر فاضلی با دانشگاه، پرونده تبدیل وضعیت استخدامی ایشان از پیمانی به رسمی آزمایشی طی نامه شماره ۳۵۲ مورخ ۱۳۹۹/۴/۱۶ از سوی دانشکده به مدیریت امور هیأت علمی ارسال شد تا فرآیند تبدیل وضعیت از جمله ارزیابی کارگروه صلاحیت عمومی و طرح در هیات جذب دانشگاه انجام گیرد.

۹. در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ کارگروه صلاحیت عمومی پرونده ایشان بررسی و به اتفاق آرا صلاحیت وی تایید نشد و کارگروه اعلام نمود به هیچ وجه ادامه همکاری ایشان را صلاح نمی‌داند (صورتجلسه و همچنین نظرات همکاران کارگروه بررسی صلاحیت عمومی در خصوص ایشان قابل توجه بوده ولکن بدلیل محرمانگی قابل انتشار نمی‌باشد.)

۱۰. به منظور تصمیم‌گیری نهایی در خصوص وضعیت ادامه همکاری نامبرده، نتایج بررسی‌های علمی و عمومی، پرونده در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۶/۱۵ هیأت اجرایی جذب دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. هیأت اجرایی جذب ضمن بررسی سوابق و شرایط عدم پایبندی ایشان به تعهدات اخلاقی و کاری و نداشتن احساس مسئولیت به عنوان عضو هیأت علمی در قبال دانشگاه و همچنین نادیده گرفتن ضوابط و مقررات آئین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی با نقض مفاد ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۱۱۴ آئین نامه مذکور، ایشان را فاقد شرایط ادامه همکاری با دانشگاه دانست؛ لذا با موافقت صریح کمیته صلاحیت عمومی هیأت جذب و همچنین هیأت مرکزی جذب دانشگاه، مقرر گردید همکاری ایشان با دانشگاه به عنوان عضو هیأت علمی خاتمه یابد.

۱۱. رئیس وقت دانشگاه طی نامه شماره ۱۳۰/۱/۵۶۷/ص مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به دستیار وزیر در امور شهروندی و نماینده وزارت علوم در ستاد حقوق بشر به صورت مبسوط و مستدل پاسخ و علت قطع همکاری آقای محمد فاضلی را توضیح داده و مشخص نموده است.

۱۲. هیات جذب مرکزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری طی نامه شماره ۱۱۹۹۸۳۴ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ بر اساس مصوبه ۴۵۸ هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی رای دانشگاه را مورد تایید قرار داده است.

در صورت تمایل آقای دکتر فاضلی مشروح موارد قابل انتشار می‌باشد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه مردم ایران در انتخاب درست، هوشیارانه و اصلح امیدواریم مسیر غیر صداقت و راستی را برای رسیدن به اهداف انتخاب ننماییم.

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی»

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
0
0
مقصر فاضلی نقشه از قبل این دسیسه برگا،ه یزی شده بود عمدا این حرکت زشت را به خاطر تخریب اذهان عمومی انجام داد
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->