پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

ابراز رضایت پیونگ یانگ از نتایج سفر پوتین به کره شمالی

  • کد خبر: ۲۳۴۷۰۱
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
ابراز رضایت پیونگ یانگ از نتایج سفر پوتین به کره شمالی
کاردار سفارت کره شمالی در مسکو چهارشنبه از نتایج سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به کره شمالی ابراز رضایت و اعلام کرد که ۲ کشور همکاری‌های راهبردی را گسترش خواهند داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «لی یونگ زین» کاردار سفارت کره شمالی در مسکو گفت: امروز دیدار و مذاکراتی تاریخی میان رهبران کشورهای ما برگزار شد. در نتیجه این ملاقات یک پیمان قدرتمند میان ۲ کشور به وجود آمد.

کاردار سفارت کره شمالی در پیونگ یانگ با بیان اینکه «ما از نتایج این سفر بسیار راضی هستیم» ابراز امیدواری کرد که هیات روسی در این سفر «اوقات خوش و سودمندی» را تجربه کرده باشند.

هیات‌های روس و کره شمالی چهارشنبه پس از مذاکرات کیم جونگ اون و پوتیک یک پیمان مشارکت راهبردی جامع و چند توافقنامه بهداشتی، آموزشی و علمی و عمران امضا کردند.

پوتین پس از دیدار با کیم تاکید کرد: مسائل امنیتی و بین المللی بخش بزرگی از مذاکرات با کیم را به خود اختصاص داد. روسیه توسعه همکاری‌های نظامی-فنی با کره شمالی را بر اساس این توافق رد نمی‌کند.

کیم جونگ اون هم توافق روسیه و کره شمالی را نشان دهنده یک جهان چند قطبی جدید توصیف کرد که عاری از هژمونی، سلطه و خشونت خواهد بود. وی تاکید کرد که دوستی بین مسکو و پیونگ یانگ احساسات واقعا عمیقی را در او ایجاد می‌کند.

کیم افزود: من شک ندارم که این (توافق) به یک نیروی محرکه برای تسریع ایجاد یک جهان چند قطبی جدید تبدیل خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->