برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

برنامه تمرینی استقلال در شرایط کرونایی مشخص شد

  • کد خبر: ۲۳۴۷۶
  • ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
برنامه تمرینی استقلال در شرایط کرونایی مشخص شد
مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص برنامه تمرینی آبی‌پوشان در شرایط شیوع ویروس کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از باشگاه استقلال، صالح مصطفوی مربی استقلال درباره برنامه تمرینی آبی‌پوشان پایتخت در وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: با نظر آقای فرهاد مجیدی و مشاوره‌هایی که با کادر فنی انجام شد، برنامه تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شد تا در این شرایط بتوانیم تمریناتی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: دلیل این برنامه تمرینی این است که با توجه به دوری از شرایط مسابقه، بتوانیم بازیکنان را در سطحی از آمادگی نگه داریم تا فصل اگر ادامه پیدا کرد یا حتی فصل پایان یافت و به فصل بعدی رفتیم، با شروع تمرینات به میزان آمادگی بازیکنان اشراف داشته باشیم.

 

مصطفوی افزود: به بازیکنانی که در تهران بودند، با هماهنگی باشگاه GPS داده می‌شود و بعد از هر دو جلسه تمرین این GPS‌ها بازگردانده می‌شود و اطلاعات دانلود می‌شود و گزارش تمرینی تهیه خواهد شد. برای بازیکنانی که در بیرون از تهران هستند هم در حال تدارک سیستمی هستیم که بازیکنان با استفاده از شارژرها و دانلودرهای تکی بتوانند به صورت روزانه آمار GPS خود را آپلود کنند و در اختیار کادرفنی قرار دهند تا بتوانیم همه بازیکنان را در سطح حداقلی آمادگی داشته باشیم تا در صورت شروع تمرینات از مصدومیت‌های احتمالی جلوگیری کنیم و بدانیم تمرینات را از چه سطحی شروع کنیم.

 

مربی استقلال گفت: بازیکنان تیم به ویژه وریا غفوری کاپیتان تیم و سایر بزرگترهای تیم مثل چشمی با ما همکاری خوبی داشتند و امیدواریم این تمرینات بتواند یک آمادگی نسبی برای همه بازیکنان استقلال تا شروع مجدد تمرینات ایجاد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->