رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در مشهد، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۰۳۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در مشهد، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت + فیلم
صبح امروز، از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید‌ هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در مشهد رونمایی شد.

پوریا محمدیان‌یزدی، معاون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۰ اتوبوس و ون که امروز (۲ تیر ۱۴۰۳) در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تعدادی از اتوبوس‌های جدید را به خطوط حاشیه شهر تزریق کنیم تا شاهد کاهش سرفاصله زمانی و ارتقای سطح سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در این مناطق باشیم.

به گفته وی، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و با حمایت شورای شهر و تأکیدات شهردار، امسال قرار است ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد اضافه شود.

وی افزود: تا امروز از قرارداد‌های جدید، ۲۰ دستگاه اتوبوس و چندین دستگاه مینی‌بوس اضافه شده است. امروز، ۵ دستگاه اتوبوس جدید را تجهیز و آماده کردند تا در خطوط مناطق حاشیه شهر فعال شود؛ هم‌زمان ۵ دستگاه مینی‌بوس نیز اضافه شد.

محمدیان‌یزدی بیان کرد: برنامه داریم هر ماه تعداد متنابهی اتوبوس و مینی‌بوس را به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تزریق کنیم که تا پایان سال، این ۴۰۰ دستگاه تحویل داده شود و شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی باشیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به تماس‌های صورت‌گرفته با ۱۳۷ و درخواست‌هایی که به سازمان اتوبوس‌رانی ارسال شده است، همه تقاضا داشتند خطوط این مناطق تقویت شود. تلاش می‌کنیم تعدادی از اتوبوس‌های جدید را به خطوط حاشیه شهر تزریق کنیم تا شاهد کاهش سرفاصله زمانی و ارتقای سطح سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در این مناطق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که عمده اتوبوس‌ها خطوط حاشیه‌ای را پوشش دهند. ما قبلاً برای خرید اتوبوس از دولت یارانه دریافت می‌‎کردیم، اما در قرارداد‌های جدید، منابع مالی توسط شهرداری به صورت نقدی، ملک، پروانه و تسهیلات تأمین می‌شود که خود شهرداری پوشش می‌دهد. بنا داریم با حمایت شهردار و شورای شهر، این افزایش و حتی نوسازی ناوگان را به صورت پیوسته انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->