قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس
سرخط خبرها

استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان

  • کد خبر: ۲۳۵۰۶۱
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان
تیم فوتبال استقلال برای تقویت خطوط مختلف تیمش، به دنبال ستاره‌های سپاهان است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال که لیگ گذشته را با نایب قهرمانی به پایان رساند و بعنوان یکی از نماینده‌های فوتبال ایران باید در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود، تصمیم دارد به بهترین شکل ممکن برای فصل آینده آماده شود.

آبی پوشان به همین خاطر به اردوگاه یکی از رقبای مستقیم شان در لیگ برتر پاتک زده اند و می‌خواهند بازیکنان مورد نظر خودشان را از تیم سپاهان انتخاب کنند.

محمد کریمی کاپیتان طلایی پوشان دیار زاینده رود، اولین گزینه آبی‌ها برای تقویت خط میانی تیم شان است. کریمی فصل درخشانی را در اصفهان پشت سر گذاشت و یکی از نردان اصلی تیم مورایس بود. قرارداد این بازیکن با سپاهانی‌ها تمام شده و هر احتمالی درمورد او ممکن است به وقوع بپیوندد.

فرشاد احمدزاده دیگر ستاره خط میانی سپاهان است که در رادار استقلال قرار گرفته و باید منتظر تصمیم ستاره سابق پرسپولیس باشیم. احمدزاده که مانند کریمی قراردادش با سپاهان تمام شده، غیر استقلال از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد و باتوجه به سابقه بازی برای سرخ پوشان به نظر می‌رسد احتمال بازگشتش به این تیم وجوددارد. درباره احمدزاده یک نکته دیگر هم وجود دارد. شماره ۱۰ سپاهان در ۵ سال گذشته همواره به استقلال لینک شده و حتی مذاکراتی هم با این باشگاه داشته، اما در نهایت تصمیم به مانده گرفته است.

میلاد زکی پور به گواه اکثر کارشناسان، بهترین مدافع چپ فعلی فوتبال ایران است که به حق خودش در تیم ملی نرسیده است. این بازیکن هم مثل سایر ستاره‌های سپاهان قراردادش با طلایی پوشان تمام شده و به همین خاطر یکی از گزینه‌های مورد نظر سایر باشگاه هاست. البته این همه در حالی است که ابوالفضل جلالی که عنوان دومین پاسور لیگ گذشته را به خودش اختصاص داده، قطعا گزینه اصلی آبی‌ها برای پست چپ خواهد بود و میلاد زکی پور برای بازی کردن باید با مدافع ملی پوش این روز‌های استقلال بجنگد. نکته جالب اینکه زکی‌پور که بحث جدایی‌اش از سپاهان و بازگشتش به استقلال وجود دارد، در واکنش به تیم فصل آینده‌اش اظهار کرد: چیزی معلوم نیست.

امید نورافکن که پیش از این برای استقلال به میدان رفته و سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه دارد، یکی دیگر از بازیکنان مدنظر تیم نایب قهرمان فصل گذشته است. نورافکن البته شرایط سخت تری نسبت به ۳ بازیکن دیگر دارد. این مدافع هنوز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و جداشدنش کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد. در این بین رفتار نورافکن با هواداران پرسپولیس در چند بازه زمانی باعث شده تا این بازیکن محبوبیت نسبی روی سکو‌های آبی آزادی بدست بیاورد. البته هنوز کسی درگیری‌های او را با ووریا غفوری و مشت‌های گره کرده اش برای هواداران استقلال را فراموش نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->