کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو
سرخط خبرها

از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۷۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳)
از بالا تا پائین شهر، هرکجا را نگاه کنیم، چشم ما به ستادهای مختلف کسانی می افتد که آخر همین هفته با رای اعتماد یا عدم اعتماد مردم مواجه خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تنها ۶ روز تا انتخابات ریاست جمهوری در ایران باقی مانده است و تمامی نامزدها در اقصی نقاط کشور، با راه اندازی ستادهای تبلیغاتی، به دنبال تبیین شعارهای خود و دعوت از مردم برای حضور در این انتخابات هستند.

در بین ستادهای دایر شده در مشهد، سهم ستادهای مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی از مخاطبان و طرفداران خود، بیشتر از ۳ نامزد دیگر است و مسئولان هر ستاد نیز سعی در جلب آرای دومین کلانشهر کشور به نفع نامزد مورد تائید خود دارند.

آنچه در ستادها مشاهده می شود، همراهی نسل های میانسال و جوان به عنوان آئینه تمام قد دیروز و امروز تلاش برای ایجاد مشارکت گسترده ملی در امر انتخابات است و ستادهای جوانان و دانشجویی نامزدها، مشتریان پروپاقرص تری دارد.

آنطور که مسئولان ستادها عنوان کرده اند، تمامی هزینه های جاری تبلیغات اعم از مکان ستاد، تبلیغات، نیروی انسانی و.... به شکلی داوطلبانه و رایگان و در واقع به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ملی مدیریت می شود.

حال باید دید در پایان این انتخابات زودتر از موعد، کدامیک از نامزدهای این میدان بزرگ سیاسی، وارد ساختمان پاستور خواهد شد و سکان قوه مجریه را در دست خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->