کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند
سرخط خبرها

محور فیروزکوه مسدود است (۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۷۰۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
محور فیروزکوه مسدود است (۶ تیر ۱۴۰۳)
 سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شب گذشته بارش زیادی را در مدتی کوتاه در منطقه سوادکوه شاهد بودیم که این بارش با خود حجم زیادی از گل و لای و نخاله را در محور فیروزکوه وارد کرد و موجب بسته شدن این محور شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین ظفری با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر استاندار و رئیس مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و بیش از ۵۰ دستگاه سنگین از سمت تهران و استان مازندران در پی وقوع سیلاب در سوادکوه استان مازندران در حال کار هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران بیان کرد: تعدادی خودرو بدون سرنشین از بین گل و لای بیرون آورده شده که سرنشین نداشتند و سرنشین‌ها توانسته بودند خود را نجات دهند. در حال حاضر گزارش مبنی بر کشته شدن نداشتیم، عملیات جست‌وجو ادامه دارد و اگر گزارش‌هایی داشته باشیم متعاقبا اعلام می‌شود.

ظفری عنوان کرد: برای ۱۱ استان هشدار سطح نارنجی اعلام و این هشدار از  دو روز قبل صادر و تاکید شده است. دستگاه‌ها در مقابل باران شدید، صاعقه و رگبار شدید نقطه‌ای و طوفان در حال آماده‌باش هستند و سطح این آماده‌باش نیز نارنجی است.

وی اضافه کرد: در استان‌های غربی نیز آتش‌سوزی داشتیم که مهار شده و در باقی استان‌ها هشدار در سطح زرد و احتمال طوفان رگبار و باد شدید است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->