اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است
سرخط خبرها

تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است

  • کد خبر: ۲۳۵۷۴۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ولایت فقیه امتداد پیام غدیر در عصر غیبت حجت خدا(عج) است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در ویژه‌برنامه «شکوه ولایت» که هم‌زمان با شام عید سعید غدیر در صحن پیامبراعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد، بیان کرد: در غدیرخم مشخص شد آنچه انسان‌ها را در مسیر سعادت پیش می‌برد، ولایت است.

وی با اشاره به آیه ۲۵۷ سوره مبارکه بقره، «اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ...»، ابراز کرد: ولایت اگر دست خدا و برگزیدگان خدا باشد، جامعه به سمت نور و روشنایی هدایت می‌شود. اما اگر دست غیرخدا باشد، جامعه به سوی ظلمت و تاریکی، حرکت خواهد کرد.

امام‌جمعه موقت تهران اظهار کرد: خداوند با انتخاب امیرالمومنین(ع) به عنوان ولی و سرپرست جامعه اسلامی در واقع به مسلمانان و اهل ایمان کرامت بخشید؛ بنابراین یکی از جلوه‌های ویژه غدیر تکریم مسلمانان است؛ چراکه خداوند یکی از پاک‌ترین افراد که قله‌نشین فضایل و کمالات انسانی بود را به عنوان رهبر و سرپرست آن‌ها انتخاب کرد.

وی افزود: اگر به نسخه غدیر عمل شود، جامعه به سوی سعادت رهسپار خواهد شد؛ چراکه در این نسخه، کسی زمامدار جامعه می‌شود که دارای بالاترین کمالات انسانی است و از آنجا که ما در عصر خود به امیر غدیر زمان که حضرت مهدی(عج) است، دسترسی نداریم، باید با تبعیت از ولی‌فقیه جامع‌الشرایط به پیام غدیر، لبیک بگوییم.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه نسخه غدیر برای عصر غیبت ولایت فقیه است، عنوان کرد: ایران اسلامی از زمانی که به نسخه غدیر برگشته و تحت ولایت ولی فقیه قرار گرفته، تبدیل به یکی از قدرت‌های مطرح دنیا شده که نامش رعشه بر جان مستکبران عالم می‌اندازد.

گفتنی است اجرای گروه سرود «گلدسته‌های حرم» و مدیحه‌سرایی بلبلان اهل‌بیت(ع)، حاج‌عباس واعظی، سیدامیر احمدنیا، علی کارگر و مهدی پاینده‌فر از دیگربرنامه‌های جشن «شکوه ولایت» در شام عید سعید غدیر بود.

در پایان این مراسم، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با زمزمه دعای توسل که با نوای ابراهیم احدی قرائت شد، برای برآورده‌شدن حاجات و رفع گرفتاری از قاطبه مسلمین جهان به دامان پاک اهل‌بیت‌(ع) دست توسل زدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->