حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند

  • کد خبر: ۲۳۵۷۸۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: از زمان آغاز عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع امسال، یک میلیون و ۵۳ هزار و ۵۳۱ خدمت به زائران ارائه شده است و تا امروز، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدعلی مرعشی با بیان این خبر اظهار کرد: از زمان آغاز عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع امسال، یک میلیون و ۵۳ هزار و ۵۳۱ خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و...) به زائران ارائه شده است.

وی افزود: از این میزان، یک میلیون و ۶ هزار و ۸۳۱ خدمت در مکه و مشاعر و ۴۶ هزار و ۷۲۵ خدمت در مدینه ارائه شده است و در حال حاضر ۴۴ زائر در بیمارستان هلال‌احمر و ۲۹ زائر در بیمارستان سعودی بستری هستند. تا امروز ۲۲ زائر ایرانی در عربستان جان باخته‌اند.

۳۸۰ نفر کادر بهداشتی و درمانی هلال‌احمر برای خدمت به زائران کشور در عربستان حضور دارند، (به ازای هر ۶۰۰ زائر یک پزشک انتخاب شده تا خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه دهند.) این کادر شامل پزشکان، پرستاران، امداگران و ... هلال احمر با فعالیت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی هستند.

عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیرماه آغاز شده است و تا به امروز بیش از ۲۱ هزار نفر از حجاج با ۱۸۲ سورتی پرواز به هشت فرودگاه کشور مراجعت کردند به طوری که پرواز‌های بازگشت استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، گیلان و کرمان به پایان رسیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->