چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط

  • کد خبر: ۲۳۵۸۵۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط
مرد خیاطی که در یکی از ساختمان‌های جنوب تهران مرتکب جنایتی هولناک شده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از ساختمان‌های جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان نظافتچی را مشاهده کردند که هدف ضربه قیچی از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد مقتول در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها که خیاط بوده، قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان جنایی آغاز شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تردد عامل جنایت ردیابی شد که خیلی زود متهم در حوالی صحنه جرم به دام افتاد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: مقتول برای نظافت به ساختمان آمده بود، اما جلوی درب خانه من تمیز نشده بود که به این موضوع اعتراض کردم، اما او گفت که آنجا را دیگر تمیز نخواهد کرد و اگر شکایتی دارد با مدیر ساختمان درمیان بگذارم.

مرد جنایتکار گفت: در این میان درگیری میان ما شکل گرفت و مقتول یک اسپری اشک‌آور به‌قصد حمله از جیب خود بیرون آورد که ناگهان کنترل خود را از دست دادم و با قیچی ضربه‌ای را به قفسه سینه‌اش وارد کردم.

پس از پایان بررسی‌های میدانی از صحنه جرم و این اعترافات تکان‌دهنده متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->