سرخط خبرها

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)+ فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۰۷۹
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)+ فیلم
اهالی فرهنگ و هنر مشهد امروز با حضور در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌رضا(ع)، پای صندوق رأی آمده‌اند تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (۸ تیر ۱۴۰۳) با شروع انتخابات ریاست‌جمهوری، مجتمع فرهنگی امام‌رضا(ع) میزبان هنرمندان و اصحاب رسانه شده است تا رأی خود را در صندوق بیندازند.

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند توصیه می‌کنیم مردم عزیز ما در انتخابات شرکت کنند و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند، هنرمندان و اصحاب رسانه مشهد نیز با مشارکت پرشور خود در این رویداد ملی، انجام وظیفه می‌کنند.

باید غیرت خودمان را نشان دهیم و به پای صندوق‌های رأی برویم

یک بازیگر سینما و تلویزیون در این‌باره گفت: یکی از بهترین سنگر‌ها برای اینکه بر دهان دشمن بزنیم و شهدا و امام(ره) خوشحال شوند این است که غیرت خودمان را نشان دهیم و به پای صندوق‌های رأی برویم.  

ماشاءالله شاهمرادی‌زاده درباره اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار کرد: تمام آدم‌ها می‌دانند که حضور و مشارکت در این انتخابات اهمیت دارد. تمام تلاش دشمن این بوده که مردم را از صحنه انتخابات خارج و بر ما غالب شوند.  

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نمی‌توانند حاکم ما شوند و قدرت پوشالی آن‌ها ریخته است. قدرت و اختیار ما حیف است که بخواهیم آن را از دست بدهیم.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

با رأی‌دادن نشان می‌دهیم که ما ایرانی هستیم و ایران را دوست داریم

بازیگر پیشکسوت مشهدی با اشاره به هدف شرکت در انتخابات اظهار کرد: هدف ما از شرکت در انتخابات، کمک‌کردن به کشور و جلوگیری از سو‌ءاستفاده دشمن است. رأی ما مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بوده و تا آخر ایستاده‌ایم.

محرم نجف‌زاده خاطرنشان کرد: با رأی‌دادن نشان می‌دهیم که ما ایرانی هستیم و ایران را دوست داریم. فرقی نمی‌کند که به چه‌کسی رأی می‌دهید؛ حضور و مشارکت مهم است. در این مملکت باید رأی بدهیم تا بدانند که ما سرپا هستیم.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون بیان کرد: هر اتفاقی که بیفتد، ایرانی هستم و به ایرانی‌بودنم افتخار می‌کنم.

 حضور مردم نشان‌ می‌دهد مردم کشورشان را دوست دارند

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی درباره اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، از این جهت حائز اهمیت است که در ادامه خدمت مسئولان به مردم و شهدای خدمت قرار دارد. آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا باعث می‌شود مردم پای کار باشند و فراموش نکنند. 

کریم جشنی گفت: سختی و مشکلات اقتصادی و اجتماعی وجود دارد اما حضور مردم در این رویداد نشان‌دهنده این است که مردم کشورشان، ایران را دوست دارند و دور از هر جبهه سیاسی مطمئن هستم که مردم در این اتفاق حضور پرشور و قابل‌تأملی دارند.

رئیس انجمن نمایشی خراسان‌رضوی تصریح کرد: هنرمندان نیز خارج از این قشر نیستند و مطمئنم آن‌ها نیز به دلیل وظیفه شرعی و ملی که دارند، در این اتفاق شرکت خواهند کرد که رأی هر ایرانی نشان‌دهنده و تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران است‌.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

وظیفه همه مردم است که در انتخابات شرکت کنند

امیرحجت صفرلی، کارگردان و مدرس سینما، با اشاره به وظیفه مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم است که در انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا و مجلس شورای اسلامی شرکت کنند. هرکسی برنامه‌ریزی برای جریان روزمره خود دارد که اهدافش می‌تواند با جریان کشور مطابقت داشته باشد.

وی افزود: همه باید تشخیص دهند که چه‌کسی صلاحیت دارد و در آن برهه زمانی چه‌کسی می‌تواند برای جامعه مفیدتر و سازنده‌تر باشد. همچنین نتیجه این انتخاب باید به‌گونه‌ای باشد که به همه اقشار جامعه توجه شود و در سطوح مختلف شاهد ارتقا باشیم.

مردم نباید خودشان را نادیده بگیرند

فرخنده طالبی درباره فرصت تصمیم‌گیری مردم درباره کشور بیان کرد: زمانی‌که فرصتی برای شرکت در انتخابات و تصمیم‌گیری برای آینده کشور وجود دارد و مردم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند، چرا نباید این کار را بکنند؟

این بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون تصریح کرد: اگر نخواهند این مقوله را مدنظر قرار بدهند، مطمئناً به نظر من به شعور خودشان توهین کرده‌اند؛ زیرا فرصتی است که می‌توانند از آن استفاده کنند. به نظر من مردم نباید خودشان را نادیده بگیرند.

طالبی ادامه داد: حضور و عرق وطن‌دوستی اهمیت دارد و برای حال و آیندگان بسیار مهم است.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

قهرکردن دیگر فایده‌ای ندارد

مدیرعامل تعاونی هنرمندان مشهد با اشاره به وظیفه حضور هر ایرانی در انتخابات یادآور شد: من فکر می‌کنم وظیفه همه ایرانی‌هاست که در این شرایط سخت انتخاب خوبی داشته باشند و مملکت را به آن چیزی که دوست دارند، برسانند.

مهدی خوشبخت افزود: با توجه به فشاری که بر روی مردم است، شاید حق داشته باشند که با صندوق‌های رأی قهر کنند؛ اما قهرکردن دیگر فایده‌ای ندارد.

مدیرعامل تعاونی هنرمندان مشهد خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم همه مردم به‌خصوص هنرمندان باید در صحنه حضور داشته باشند و نشان دهند که نیاز است که انتخاب خوبی داشته باشیم و به آن مقاصدی که می‌خواهیم، برسیم.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

با هر اثر انگشتی که می‌زنیم و هر اسمی که می‌نویسیم، چراغی روشن می‌شود

مهدی مقدم، مجری و هنرمند مطرح مشهدی، اظهار کرد: قصه بزرگی دارد اتفاق می‌افتد و آن هم‌آوایی و هم‌نوازی با آینده‌ای است که برای خیلی‌ها ممکن است گنگ باشد؛ اما زمانی شفاف و منور می‌شود که هرکسی از ما بتواند چراغی برای آن روشن کند.

وی بیان کرد: بر این باورم که با هر اثر انگشتی که می‌زنیم و هر اسمی که می‌نویسیم، چراغی روشن می‌شود. اینجا محل ستاره‌باران‌کردن توسط قشر هنرمند است. به همه کسانی که چراغی روشن می‌کنند و قدمی به سمت تعالی برمی‌دارند، هزار بار درود می‌فرستم و خودم سعی می‌کنم سهمم را ادا کنم.

این مجری تلویزیون تصریح کرد: اگر حضور من یک پیشتازی برای قشر هنرمند است، پس بگذارید بخش و قدم اول را من بردارم. مطمئنم امروز روز بسیار بزرگی از جنس رستاخیزی برای سرزمینمان، ایران اسلامی است.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

به عنوان هنرمند احساس وظیفه می‌کنم

کارگردان و بازیگر تئاتر مشهد با اشاره به اهمیت انتخابات برای جامعه هنری اظهار کرد: ما نباید نسبت به این حرکت سیاسی کشورمان بی‌تفاوت باشیم. هرکسی می‌تواند نسبت به کاندیدای تأیید‌صلاحیت‌شده، نظر خودش را اعلام کند. 

احمد طاهونچی افزود: من به عنوان یک هنرمند و عضوی از جامعه هنری، احساس وظیفه کرده و در انتخابات شرکت می‌کنم. هرکسی که رئیس‌جمهور می‌شود، باید بتواند اقدامات مؤثری را در پیشبرد مسائل اقتصادی داشته باشد؛ زیرا همه ما می‌دانیم که شرایط سختی است.

اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)

تهیه‌کننده سینمای اهل مشهد درباره اهمیت رأی‌دادن و تأثیر آن از اول انقلاب تاکنون اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون، هرجا که مردم ما حضور داشتند، آن دوره پیشتاز بوده است. واقعیت این است زمانی که مردم در صحنه حضور دارند، دشمن ناامید است.

غلام‌حسین حیدری افزود: باید این را قبول کنیم که حضور در صحنه انتخابات می‌تواند به جایگاه ما در سطح جهانی کمک کند. ما از اقتدار دیپلماسی و فرهنگی بیشتری از دنیا حرف می‌زنیم.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به وظیفه خود نسبت‌به شرکت در انتخابات گفت: من یک ایرانی‌ هستم و وظیفه من این است که در تعیین سرنوشت مملکتم سهیم باشم و همه باید در آن شرکت کنند. من سعی کردم همیشه در صحنه‌هایی که مردم حضور دارند، شرکت کنم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->