پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۳۶۱۳۷
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت
احتمال دارد مربیان تیم ملی به دلیل مشکلاتی که برای قایدی وجود دارد و نمی‌تواند به ایران بازگردد، نام او را از فهرست تیم ملی خط بزنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درخبر‌ها آمده که باشگاه استقلال نامه‌ای به باشگاه شباب الاهلی امارات ارسال کرده و در این نامه خواستار جذب مهدی قایدی شده است!

این خبرآن جا زیر سوال می‌رود که می‌بینیم باشگاه استقلال پیش‌تر در برآورد مالی خود به این نتیجه رسید که جذب قایدی رقمی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برایش هزینه در پی خواهد داشت.

 حال حتی اگر تصور کنیم باشگاه استقلال از طرقی این مبلغ را تامین کرده و بتواند از راهی به این پول دست یابد مشکل دیگری در پیش است. اخیرا قایدی با مشکلاتی مواجه شده که اگر به ایران بیاید نمی‌تواند از کشور خارج شود.

درباره اینکه قایدی چه مشکلی دارد روایت‌های متعددی نقل شده، اما تازه‌ترین خبر‌های رسیده این است که مشکل قایدی مربوط به مسائل خانوادگی خودش نیست که او را به دردسر انداخته است.

به هرحال اگر همه این مسائل را هم را هم در بازگشت قایدی به ایران دخیل ندانیم بحث تامین دستمزد او مطرح است که باشگاه استقلال با توجه به حجم عظیم بدهی‌ها ومشکلات مالی که درسال‌های اخیر با آن دست و پنچه نرم کرده قطعا قادر به پرداخت این میزان دستمزد برای قایدی نیست.

البته شاید این طور برداشت شود که با حضور مالکان جدیداوضاع مالی باشگاه رو به راه‌تر باشد درحالیکه تمرکز مدیران جدید باشگاه استقلال روی پرداخت بدهی‌های به جا مانده از گذشته است و انگیزه‌ای برای ریخت و پاش‌های این چنینی وجود ندارد. یک راه دیگری هم وجود دارد که آن هم کوتاه آمدن باشگاه اماراتی درمقابلدریافت حق انتقال است که اگر هم این طور باشد باشگاه استقلال باید مشکل قضایی این بازیکن را برطرف کند.

همه این مسائل به کنار. شنیده می‌شود اگراوضاع قایدی همین طور پیش برود نام او از فهرست تیم ملی هم حذف خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->