پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟

  • کد خبر: ۲۳۶۲۵۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟
با اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و مشخص‌شدن آرای مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، اینک باید دید تمهیدات انتخاباتی برای تبلیغات در مرحله دوم چگونه اتخاذ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با اعلام ستاد انتخابات کشور، مسعود پزشکیان با ۱۰.۴۱۵.۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹.۴۷۳.۲۹۸ رأی به مرحله دوم رقابت‌های انتخاباتی رفتند.

بر این اساس، مرحله دوم انتخابات، جمعه هفته آینده، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد تا تکلیف سکاندار دولت چهاردهم مشخص شود.

اکنون مهم‌ترین پرسش آن است که برنامه تبلیغاتی این دو نامزد برای مرحله دوم چه خواهد بود؟ آنچه مسلم است، پس از تاییدصلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان، فعالیت ستادهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی از سر گرفته خواهد شد.

در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، این دومین‌مرتبه‌ای است که انتخابات ریاست‌جمهوری به مرحله دوم کشیده می‌شود. در انتخابات سال ۱۳۸۴ یعنی اولین‌مرتبه‌ای که به دور دوم کشید، برنامه‌ای تحت عنوان مناظرات تلویزیونی یا سفرهای انتخاباتی صورت نگرفت؛ پس باید منتظر ماند تا ستاد انتخابات کشور و سازمان صداوسیما اعلام کنند که آیا مناظره‌ای بین این دو نامزد برگزار خواهد شد یا خیر و از آن سو، برنامه‌ای برای سفرهای استانی پیش‌بینی می‌شود یا نه.

گفتنی است بر اساس ماده ۶۷ قانون مذکور، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از تاریخ اعلام رسمی نتایج قطعی آرای مرحله اول شروع می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم، ادامه خواهد یافت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->