تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
فرمانده سپاه امام رضا(ع)

همه نهادها حول محور شهرداری مشهد در خصوص تامین نیازهای معیشتی عمل کنند

  • کد خبر: ۲۳۶۳۳
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
همه نهادها حول محور شهرداری مشهد در خصوص تامین نیازهای معیشتی عمل کنند
فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جمع اصحاب رسانه از همکاری با شهرداری مشهد با توجه به مسئولیتهای اجتماعی شهرداری در تدارک بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین شهروندان نیازمند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده سپاه امام رضا(ع): به طور طبیعی در هر بحرانی از جمله بیماری کرونا ابتدای امر اقدامات به صورت انفعالی و اورژانسی صورت می‌گیرد اما این وضعیت باید با سرعت تغییر کند و در حوزه پیشگری و مقابله با شیوع بیماری به صورت فعال و کنشی درآید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در نشست قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی با محوریت بررسی بیماری کرونا در این استان با حضور مدیران رسانه‌های خراسان رضوی، گفت: تحقق مواجهه فعال و کنشی با بحران کرونا در بخش پزشکی نیازمند طراحی و اجرای برنامه تخصصی است. در مقابله تخصصی با شیوع بیماری نیز در حوزه علوم پزشکی عملکردها به دو بخش تخصصی و مدیریتی تقسیم می‌شود.
سردار یعقوبعلی نظری به مدیریت بحران جاری در دوره جدید اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اشاره کرد وافزود : در این فصل رعایت اصول و پروتکلهای بهداشتی باید در کسب و کارها اعمال شود لازمه آن نیز هماهنگی بینابخشی است تا در نهایت روند شیوع بیماری کند شده و امکانات درمانی پاسخگوی شمار بیماران در مقاطع مختلف باشد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: پس از این مرحله، عملیات غربالگری مطرح می‌شود تا بیماران شناسایی و تعیین تکلیف شوند. سپس مراحل بستری در بیمارستان، قرنطینه و درمان در منزل ادامه خواهد یافت.
وی گفت: با اقدامات برون بیمارستانی و یا همان قرنطینه خانگی مبتلایان، بیماری فرد مهار و درمان سرپایی صورت می‌گیرد. نکته مهم این است که در این شکل از درمان بار فعالیت بیمارستانها کاهش پیدا می‌کند. 
سردار نظری در ادامه نشست قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی با حضور مدیران رسانه‌های این استان همچنین گفت: رسانه‌ چه در شرایط عادی و چه در شرایط خاص، در مدیریت و جهت‌دهی افکار عمومی موثر است چنانچه در طول سال ۱۳۹۸ چنین روندی به خوبی شکل گرفت و خود را نشان داد. 
وی همچنین "مسائل قرنطینه عام، تامین نیازهای معیشتی و رفع مشکلات کسب و کار" را به عنوان آسیب و از مسائل عمومی پیش رو در موضوع مقابله با کرونا توصیف و بیان کرد: یکی از راه‌حلها در خصوص این امور "کمک مومنانه برای تامین معیشت افراد کم‌درآمد" و دیگری حل و فصل موضوع اجاره‌بهای اصناف و نیز خانه مستاجران است. در این خصوص نیز تخفیف در اجاره‌بها و کمک‌ به مستاجران می‌تواند در دستور کار قرار گیرد. 
فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: با توجه به مسئولیتهای اجتماعی شهرداری، مقرر شد همه نهادها حول محور شهرداری مشهد در خصوص تامین نیازهای معیشتی عمل کنند. در این چارچوب از همین حالا تا پایان ماه مبارک رمضان موضوع تدارک بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین شهروندان نیازمند در دستور کار است.
وی گفت: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی برای ارائه به نیازمندان تامین شده که بخشی از آن بین جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری ساکن حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->