لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۶۴۶۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
  • ۱
بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
بازنشستگان کارگری می‌پرسند «چرا دولت، بدهی خود به سازمان را نمی‌پردازد؟ چرا تأمین‌اجتماعی به تکالیف خود عمل نمی‌کند؟»

به گزارش شهرآرانیوز، هفت تیرماه ۱۴۰۳، مبلغ ۳ میلیون تومان بابت سه ماه علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان صندوق‌های دولتی واریز شد، اما بازنشستگان کارگری بی‌نصیب ماندند.

بازنشستگان کارگری در تماس با ما اعلام کردند دلیل تأمین‌اجتماعی که می‌گوید «به‌محض تأمین منابع، علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب مستمری‌بگیران واریز می‌شود»، قابل‌قبول نیست؛ سازمان تأمین‌اجتماعی باید برای پرداخت این مبلغ تأمین اعتبار کند.

سمیعی، یک بازنشسته کارگری، در این مورد می‌گوید: چرا بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نادیده گرفته شده‌اند؟ چرا دولت مبلغ علی‌الحساب را به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نپرداخت؟ اگر معتقدند سازمان دولتی نیست، چرا دولت در مورد همه‌چیز ازجمله افزایش حقوق بازنشستگان تصمیم می‌گیرد؟

به گفته این بازنشسته، اگر سازمان تأمین‌اجتماعی را غیردولتی می‌دانید، چرا دولت متولی همه‌چیز است و همچنین ماهانه بدهی دولت به سازمان افزایش می‌یابد و با افزایش نرخ تورم، شاهد شکاف بیشتر حقوق بازنشستگان با هزینه سبد معیشت هستیم؟

او خطاب به وزیر کار گفت: وقتی دولت با عنایت به بدهی چندصدمیلیاردتومانی خود حاضر به پرداخت این مبلغ علی‌الحساب به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی نیست، به عنوان وزیر رفاه که پیشنهاد پرداخت مبلغ علی‌الحساب توسط شما داده شده، شایسته است به صورت کارشناسی این مبلغ به حساب بازنشستگان سازمان نیز واریز و متعاقباً از محل بدهی دولت کسر شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
بعداز چند ماه انتظار حضرات میفرمایند آقای موسوی رفتند سفر فرنگ دست چند ملیون نفر را در حنا گذاشته حلا ما باید گرسنگی بکشیم تا رییس متنصب دولت تشریف بیاورد وتکلیف قانونی را بعد از چندماه انجام دهد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->