آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۴۸۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم
خداداد عزیزی گفت: برخی مربیان ما فکر می‌کنند از کومان و اسپالتی و ساوتگیت هم بزرگ‌تر هستند و کسی اجازه نقد کردن آن‌ها را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیشکسوت مشهدی فوتبال ایران که این روز‌ها بعنوان کارشناس مسابقات یورو در قاب تلویزیون حاضر می‌شود، درخصوص شرایط نقد کردن مربیان تیم ملی و باشگاهی کشورمان صحبت‌های تندی را مطرح کرد. خداداد عزیزی در بخشی از صحبت هایش گفت: مربی تیم ملی ما از ساوتگیت و کومان بزرگتر است که می‌گوید کارشناسان عملکرد من را نقد نکنند؟ همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا قبل از اینکه به کشورش برسد، در آلمان به همراه رئیس فدراسیو نفوتبال ایتالیا نشست خبری می‌گذارد تا عملکردش را نقد کنند.

وی در ادامه افزود: گفته بودند در شبکه ورزش نقد‌های مغرضانه می‌کنند و با ما خصومت شخصی دارند، من با هیچکس خصومتی ندارم. به هرحال حتی اگر من را بعنوان کارشناس قبول ندارند ولی بعنوان یک پیشکسوت فوتبال که می‌توانم صحبت و یا نقد کنم.

ستاره سابق فوتبال خراسان در پایان حرف هایش گفت: خیلی از دوستانی که از مربی تیم ملی انتقاد نمی‌کنند دنبال تیم هستند، اما من دنبال تیم نیستم برای همین گردنم بالاست! من آدم کسی نیستم و هیچکس نمی‌تواند من را بخرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->