سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک

  • کد خبر: ۲۳۶۷۵۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک
مهاجم سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که در فصول اخیر بعنوان لژیونر فوتبالش را در خارج از کشور دنبال می‌کرد، با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علیپور بعد از مصدومیت سنگینی که فصل گذشته داشت، حالا آماده بازی است و به همین دلیل با پیشنهاد‌های متعددی روبرو شده است. این مهاجم در بدو ورود به ایران مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفت و پرشور‌های تبریزی برای جذب او اقدام کردند، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. بعد از آن بود که علیپور یک بار دیگر چراغ سبز خودش را برای بازگشت به پرسپولیس نشان داد، اما مدیران این باشگاه که درگیر تمدید قرارداد بازیکنان و انتخاب سرمربی بودند به این اتفاق واکنشی نشان ندادند تا باشگاه رقیب در حرکتی انتحاری وارد بازار شود.

مدیران استقلالی با ارائه پیشنهاد به علیپور می‌خواستند ضمن ضربه زدن به اردوگاه رقیب، پایگاه اجتماعی خودشان در بین هواداران را هم تقویت کنند. در نهایت، اما مهاجم شمالی فوتبال ایران تصمیم گفت بیخیال عنوان یاغی بشود و منتظر پیشنهاد تیم محبوبش بشود.

سرانجام پرسپولیسی‌ها باب مذاکره با این بازیکن را باز کردند و حالا به نظر میر سد توافقاتی هم بین طرفین صورت گرفته است. قرار است این بازیکن به زودی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را امضا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->