پزشکیان: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه نداده‌ام سفیر پاکستان برای خرید انبه پاکستانی به خیابان‌های تهران رفت + عکس ناکامی بایدن به ضرر ترامپ تمام شد توضیحات معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره پرونده کرسنت بازداشت ۵۸ نفر در روز انتخابات ریاست‌جمهوری گزینه اصلی جایگزین بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات، چه‌کسی است؟ مجری مناظره‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ کیست؟ آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی به‌دلیل پُرشدن زندان‌های رژیم صهیونیستی + فیلم اژه‌ای: مردم انتظار دارند نامزد‌های انتخابات ملتزم به رعایت قانون باشند باقری‌کنی: نیازمند اقدام قاطع جامعه جهانی برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی هستیم رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مرزبانان، حافظان امنیت و هویت ملی کشور هستند طحان‌نظیف: هیچ شکایت و اعتراضی از سوی نامزد‌ها دریافت نکردیم تشکیل جلسه شورای امنیت در راستای بازسازی غزه ویدئو | روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر معظم انقلاب، پس از شنیدن خبر سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور افزایش ۷ درصدی مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری مشهدالرضا (ع)، مهیای آیین چهلم شهید جمهور | فرمانده کل سپاه، سخنران مراسم اربعین شهید رئیسی در مشهد ترازوی انتخابات و تولید قدرت از منظر حاکمیت مردم رهبر معظم انقلاب: آقایان نامزد‌های محترم ریاست جمهوری! به یکدیگر اهانت نکنید + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مجری مناظره‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ کیست؟

  • کد خبر: ۲۳۶۷۶۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مجری مناظره‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ کیست؟
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با اشاره به تفاوت‌های ۲ مناظره باقی‌مانده بیان کرد که این منظره‌ها بعد از ۱۵ سال، دونفره برگزار می‌شوند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب، ۱۱ تیر ۱۴۰۳، تلویزیون بعد از ۱۵ سال، مناظره‌های دونفره برگزار می‌کند و این مناظره با مناظره‌هایی که در مرحله اول انتخابات برگزار شد، تفاوت‌های جدی دارد.

مهدی خسروی همچنان اجرای مناظره‌ها را برعهده دارد و قرار است از هر نامزد مطابق با سخنانی که این چند وقت مطرح کرده است، سؤالاتی اختصاصی بپرسد. مدل مناظره امشب می‌تواند تلویزیون را هم بیش‌ازپیش زیر ذره‌بین قرار دهد تا مشخص شود همچنان عدالت رسانه‌ای خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.

محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، با حضور در شبکه خبر، درباره مناظره امشب (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) گفت: مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی دارد. در این فرصتی که داریم، تحرک بیشتری به مناظره می‌دهیم و به واسطه اینکه تعداد نامزد‌ها کمتر است، مناظره واقعی‌تری شکل می‌گیرد.

وی درباره نقش مجری در مناظره امشب عنوان کرد: مجری فعالانه‌تر در این مناظره سوال می‌پرسد. سوالات برای هر فرد به صورت اختصاصی سازی شده مطرح می‌شود و مبتنی بر دیدگاه‌هایی است که ارائه کرده است یا از طریق ستاد‌های آنها اعلام شده است. محور سوالات در اختیار نامزد‌ها قرار گرفته، اما خود سوال‌ها را در اختیار نامزد‌ها قرار ندادیم.

مفتاح عنوان کرد: پیش بینی ما ۲ ساعت بوده است که در این ۲ ساعت حدود ۱۰ تا ۱۲ محور را مطرح و دیدگاه‌های نامزد‌ها را اخذ خواهیم کرد. موضوع اصلی فرهنگ و سیاست است که مهمترین مسائلی که از نظر مردم اخذ شده یا دیدگاه‌های نامزدها، پرسیده می‌شود. خود نامزد‌ها دیدگاه‌هایی دارند که این دیدگاه‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت است.

وی در پایان بیان کرد: محور مناظره فردا اقتصاد است و در کنارش حکمرانی و اداره کشور هم مطرح می‌شود. این مناظره‌ها خیلی مهم است، چون ۱۵ سال است مناظره ۲ نامزد را از سال ۸۸ نداشته‌ایم. به واسطه اتفاقاتی که آن زمان افتاد یک خاطره تلخ در ذهن مردم جا گرفته و شیرینی یک مناظره تلویزیونی در ذهن مردم نبود.

مناظره امشب دوشنبه ۱۱ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->