شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! چشمی به مدیران استقلال: اول تسویه بعد قرارداد عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد

  • کد خبر: ۲۳۶۷۸۸
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد
باشگاه استقلال معوقات ۴ بازیکن خارجی خود را پرداخت کرد تا از ارسال نوتیس توسط آنها جلوگیری کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مواردی که همواری برای باشگاه استقلال از جنبه مالی چالش ایجاد می‌کند، نوتیس‌هایی است که از سوی بازیکنان خارجی داده می‌شود. این اقدامات در واقع باشگاه استقلال را دریک وضعیت اجبار گونه قرار خواهد داد تا معوقات بازیکنان خارجی خود را پرداخت کند. باشگاه استقلال، اما برای جلوگیری از ارسال نوتیس توسط بازیکنان خارجی خود در اقدامی پیش دستانه تمام معوقات سیلوا، بلانکو، یامگا و ماشاریپوف را پرداخت کرده تا احیانا با مشکلی پیش از شروع لیگ برتر مواجه نشود.

 البته طبق استعلامی که خبرنگار شهرآرا از باشگاه استقلال گرفته، بازیکنان خارجی هنوز به طول کامل تسویه حساب نکرده‌اند و بخشی از مطالبات آنها باقی مانده است، اما پرداخت معوقات این بازیکنان موجب شده تا از ارسال نوتیسن این بازیکنان جلوگیری شود. مسئولان باشگاه استقلال قصد دارد در مراحل بعدی نیز پرداخت‌های به موقعی به بازیکنان خارجی خود داشته باشند تا احیانا با چالشی از این جنبه مواجه نشوند.

درهمین راستا تصمیم گیران باشگاه استقلال طی هماهنگی‌هایی که با هولدینگ داشته‌اند قرارشده منابع مالی لازم تامین گردد تا در روز‌های باقی مانده مبالغی که باید به حساب خارجی‌ها واریز شود، درموعقد مقرر به حساب آنها بنشیند. در روز‌های اخیر خبر‌هایی درباره ارسال نوتیس توسط یامگا منتشر شد که باشگاه استقلال اقدامات لازم را درباره معوقات این بازیکن انجام داده تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

البته پیش بینی می‌شود باشگاه استقلال در دراز مدت با یامگا وارد مشکلاتی شود واین بازیکن با توجه به اینکه قادر به بازی کردن نیست، قطعا بدون تیم می‌ماند و باشگاه استقلال هم باید براساس قراردادی که با ستاره سابق خود دارد، تمام مطالباتش را پرداخت کند. در واقع احتمال اینکه باشگاه استقلال مجبور باشد مبلغی که به عنوان دستمزد در فصل بیست وچهارم در قرارداد با یامگا نوشته را عینا پرداخت کند، بسیار زیاد است. هرچند که مطالعه قانون در این راستا بسیار مهم  وضروری است و قطعا وکلای باشگاه استقلال نیز اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا اضافه بر چیزی که قانون اعلام کرده به یامگا پولی پرداخت نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->