کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری محصولات آرایشی‌بهداشتی تقلبی از کدام کشورها قاچاق می‌شود؟ اعمال‌قانون ۲۰۴۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ + جزئیات آخرین آمار فوتی‌ زائران ایرانی در حج اعلام شد سقوط مرگ‌بار مرد چهل‌ودوساله از طبقه چهارم ساختمانی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و حرم امام‌رضا(ع) و بولوار کوثر | تصادف و واژگونی موتور‌سیکلت جان دو شهروند مشهدی را گرفت (۱۲ تیر ۱۴۰۳) علت عرق کردن زیاد و راه های درمان تعریق شدید چیست؟ به سوالات جنسی کودک پیش از بلوغ چطور پاسخ دهیم؟ اسکان ۲۰ هزار زائر در مدارس مشهد | افزایش ظرفیت اسکان تابستانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری

  • کد خبر: ۲۳۶۹۶۰
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
بلاگر معروف تهران و همسر یک بلاگر مطرح دیگر در دنیای مجازی، خودکشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویدا، همسر بلاگر معروف تهرانی، ساعاتی پیش خودکشی کرد. در این تصویر آخرین استوری او پیش از خودکشی را می‌بینید.

خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری

گفتنی است پیمان کوچکی معروف به پیمان‌آدیداس، متاهل بوده و نام همسرش ویدا است. ویدا همسر پیمان‌آدیداس در زمینه موسیقی فعالیت می‌کرد و به‌شدت مشوق پیمان بود و در ساخت کلیپ‌های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی می‌کرد که چندین کلیپ دونفره وارد بازار کردند.

دلیل خودکشی ویدا

طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود و از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می رود در بازگشت می بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می شود.

ویدا از او می خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می گیرد آن دو به در خانه آبراهام می روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.

هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با شوهرش که فرضیه خیانت در آن قوی است ادامه دارد.

پیمان کوچکی معروف به پیمان آدیداس یکی از چهره های معروف اینستاگرامی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۵ در شهر کبود راه آهن همدان میباشد او بلاگر اینستاگرام است که به دلیل ایست قلبی درگذشت.

پیمان کوچکی معروف به پیمان آدیداس متاهل بوده و همسرش ویدا نام دارد ویدا همسر پیام آدیداس در زمینه موسقی فعالیت میکند و به شدت مشوق پیمان بود و در ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی میکرد.

پیمان ادیداس از نظر مالی وضعیت خوبی نداشت و از دوران کودکی با فقر دست و پنجه نرم کرد او از همان دوران کودکی اش بر روی پای خود ایستاد و کار کرد و کار کردن را عار نمیدانست از قهوه خانه تا کار در آشپزخانه همگی را از دوران نوجوانی تجربه کرده بود تا اینکه در اینستاگرام با ساخت کلیپ های کوتاه به شهرت رسید و توانست به کسب درامد بپردازد اما دنیا با پیمان آدیداس سر سازگار نداشت و در اوج جوانی درگذشت.

درگذشت پیمان آدیداس

پیمان کوچکی، بلاگر و چهره معروف اینستاگرامی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۵ در شهرستان کبود راه‌آهن همدان می باشد او در اواخر خرداد ۱۴۰۲ به علت نامعلوم بر اثر ایست قلبی درگذشت که هنوز جزئیات مرگ پیمان آدیداس مشخص نیست اما جالب است بدانید که زندگینامه و بیوگرافی پیمان آدیداس و همسرش ویدا بسیار عجیب بوده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->