تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟ مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟ برنامه جدید ایران خودرو برای پژو | محصول محبوب در بازار نایاب شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) جدیدترین مدل تویوتا در راه ایران | متقاضیان خودرو‌های وارداتی سورپرایز شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید

  • کد خبر: ۲۳۶۹۹۹
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید
سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: تورم تولید کننده از ۱۰۳ درصد در اردیبهشت ۱۴۰۰ به کانال ۳۹ درصد رسید که توسط نخبگان صورت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر در همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید سلیمانی با بیان اینکه بهره برداری از ۹۵۰ کلاس درس اکنون آغاز شد، گفت: وزیر آموزش و پرورش توضیحات بسیار مفیدی دادند و از توضیح خدمات دولت و اهمیت آموزش و پرورش در مجموعه دولت ما را بی نیاز کردند.

وی با بیان اینکه در رابطه با شهید رییسی باید گفت که ایشان هم معلم بود هم خیر مدرسه ساز، هم در دانشگاه و هم در حوزه تدریس کردند و در آستان بحث مدرسه سازی را دنبال کردند، افزود: شهید این توفیق را داشت که معنویت و مدیریت را منزوج کند و از این دومقوله برای ماموریت‌های بعدیش کمک بگیرد.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه ایشان نسبت به آموزش و پرورش و آموزش و معلم و استاد فوق العاده حساس بود، ادامه داد: این هم مبنای دینی دارد هم مبنای حکمرانی، مبنای دینی دارد یعنی هیچ شغل و هیچ موضوعی به اندازه آموزش و معلمی و تعلیم و تربیت در اسلام اهمیت ندارد.

مخبر با بیان اینکه مبنای حکمرانی دارد یعنی امکان توسعه و پیشرفت یک کشور بدون متمرکز شدن بر تعلیم و تعلم امکان ندارد، گفت: یک سری از کشور‌ها همه چیز به لحاظ منابع طبیعی دارند، اما وضع بدی دارند و تعدادی از کشور‌ها هیچ ندارند، اما نیروی ماهر نخبه متعهد و مقید به مسائل نظام دارند که رشد دو رقمی دارند.

وی با بیان اینکه اگر نیروی مناسب تربیت نشود، توسعه مناسب نخواهیم داشت، افزود: به همین دلیل رییس جمهور شهید حساس بودند نسبت به آموزش و پرورش و آموزش عالی و ارتقای همه جانبه بخش ها.

مخبر با بیان اینکه دولت قبل مصوبه رتبه بندی را گرفت، اما در زمان ما اجرایی شد ادامه داد: در جلسات دولت وزرای کشور هر مطلبی را اعلام‌می‌کردند با حساسیت نسبت به آن بحث و تصمیمگیری می‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از توفیقات ما در پیچ‌های سخت و گذشتن از رشد منفی به رشد ۵ و ۶ درصدی برسیم همین تمرکز بر نیروی انسانی و مجموعه دولت بود ادامه داد: مقام معظم رهبری جمله معروفی دارند که می‌فرمودند اگر این دولت و این شهید ادامه پیدا می‌کرد مشکلات اقتصادی حل میشد.

مخبر با بیان اینکه یکی از بزرگترین معضلات کشور نرخ نقدینگی بود که در کشور بصورت ویرانگر خرابکاری میکرد، گفت: از حدود ۵۷ یا ۵۸ درصد به ۲۲ یا ۲۳ درصد رساندیم.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی از ۷ دهم درصد به ۵.۷ دهم درصد رسید، افزود: تورم تولید کننده از ۱۰۳ درصد در اردیبهشت ۱۴۰۰ به کانال ۳۹ درصد رسید که توسط نخبگان صورت گرفت.

مخبر با بیان اینکه یکی از نعمت‌های داده شده خدا به این کشور نیرو‌های جوان نخبه با انگیزه و امیدوار است ادامه داد: در طول کار این دولت هر مسئله‌ای که پیش آمد با تکیه بر نخبگان حل شد.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز پیشتاز الگویی هستند که حل مشکلات کشور به این الگو احتیاج دارد افزود: در کشور ظرفیت‌های بزرگی داریم بعضی‌ها از این ظرفیت‌ها یک دانه اش کفایت می‌کند تا کشور اداره شود. جایی که ناموفق بودیم به این دلیل بود که نتوانستیم مردم را در مشکلات کشور درگیر کنیم و شما با دیدن این خیرین می‌توانید ببینید چه نهضتی اتفاق افتاده و واقعا این کار امید آفرین است.

مخبر اظهار کرد: درباره شهید رییسی حضرت آقا فرمودند استقبال از تشییع پیکر ایشان اجر دنیوی ایشان بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->