عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟
سرخط خبرها

رئیس مرکز ایفمارک ایران به کمپین AFC برای مقابله با کرونا پیوست

  • کد خبر: ۲۳۷۳۵
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
رئیس مرکز ایفمارک ایران به کمپین AFC برای مقابله با کرونا پیوست
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در ادامه معرفی افراد جدید ملحق شده به کمپین AFC برای مبارزه با ویروس کرونا به نام «زنجیره را بشکن» اسم زهره هراتیان، رئیس مرکز ایفمارک ایران را آورد.
به گزارش شهرآرانیوز، AFC درباره او نوشت: زهره هراتیان مسئول پزشکی و رئیس اجرایی مرکزپزشکی AFC مرکز ایفمارک ایران را تبدیل به یک بیمارستان موقت برای بیماران کرونا کرده که ۳۰۰۰ هزار تخت دارد.

هراتیان در مصاحبه خود گفت: حتی این روز‌ها والدینم را نمی‌توانم ملاقات کنم. من با آن‌ها از طریق مجازی ارتباط برقرار می‌کنم. این روز‌ها علائمی از کرونا داشتم به همین خاطر قرنطینه شدم، اما بعد از اعلام شدن منفی بودن تستم سریعا به سرکارم برگشتم.

وی افزود: من و همکارانم با ایجاد هشتگ «#football 1_0 Corona» با کمک بازیکنان فوتبال مشهور ایرانی مردم را راهنمایی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم در خانه هایشان بمانند. ما مثل تیم فوتبال هستیم که مقابل کرونا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده شویم. تمام مردم در اقصی نقاط دنیا برای ما دست می‌زنند تا در این نبرد برنده شویم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->