وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۴۵۱
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم
وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش توقع چندانی ندارد و می‌خواهد در راستای برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، کار‌ها جلو برود.

به گزارش شهرآرانیوز، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز (جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳)، بعد از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که امروز استقبال خوبی کردند و در ساعت‌های ابتدایی روز رأی‌گیری همان‌گونه‌که مشاهده کردیم، حضور پرشوری داشتند. ان‌شاءالله نتیجه انتخابات هرچه که شد، به خیر و صلاح مردم کشورمان باشد.

وی افزود: جامعه ورزش توقع دارد برنامه‌های که دارد، روی ریل اصلی خود پیش برود و اجرایی شود. بخشی از نیاز‌های که برای اجرایی‌شدن هر برنامه هست، منابع مالی و بودجه است که ان‌شاءالله همان‌گونه‌که رئیس‌جمهور شهید ما در ۳ سال اخیر تقبل کردند، رئیس‌جمهور منتخب نیز ادامه‌دهنده این راه باشد. جامعه ورزش جز این موضوع توقع چندانی ندارد و می‌خواهد در راستای برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، کار‌ها جلو برود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی‌های المپیک پاریس نیز گفت: کمتر از ۲۰ روز به المپیک باقی مانده و ما تاکنون موفق به کسب ۴۰ سهمیه شده‌ایم که یک ظرفیت بسیار خوب است و در بخش بانوان، با ۱۱ سهمیه خوشبختانه رکورد زدیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که به اردو‌هایی این ۱۳ رشته‌ای که سهمیه کسب کردند، سرکشی کنیم و به آن‌ها خداقوت بگویم و از نزدیک، مسائل و مشکلات آن‌ها را بشنویم. آخرین بازدید ما در استان مازندران و اردوی تیم ملی تنیس روی میز بود. در ادامه نیز در هفته‌های پیش رو این دیدار‌ها و حضور در اردو‌ها ادامه خواهد داشت.

هاشمی در خصوص ارزیابی خود از مدال‌آوری کاروان ایران در المپیک پاریس گفت: کمیته ملی المپیک هنوز ارزیابی نهایی را ارائه نکرده است. از طرفی نیز ورزش غیرقابل پیش‌بینی است، اما واقعیت این است که ما در یک‌سری از رشته‌های محدود، شانس کسب مدال داریم؛ لذا به جهت اینکه بار اضافی روی ورزشکاران نباشد، سعی کردیم به این موضوع نپردازیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->