دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب

  • کد خبر: ۲۳۷۷۶۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب
حضور بیش از ۵۷‌درصدی‌شان پای صندوق‌های رأی، نشان داد مشهدی‌ها همیشه پای کار انقلاب و ایران اسلامی هستند.

شهردار مشهد با صدور پیامی ضمن تبریک موفقیت رئیس‌جمهور منتخب، از حضور پرشور مردم مشهد در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کرد.  

در این پیام آمده است:جمهوری اسلامی، نظامی مردم‌پایه است. در سپهر مردم‌سالاری دینی، این مردم هستند که با رأی خود، افراد را برمی‌گزینند. در این رهگذر نیز انتخابات، به فصل رقابت تبدیل می‌شود.

نه از انواع گوناگونی که دیده‌ایم در جهان، بلکه از جنسی که قرآن مجید برای ما تعریف و تبیین می‌کند؛ «وَلِکُلٍّ وِجْهَةٌ هُوَ مُوَلِّیهَا صلی فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ أَیْنَ مَا تَکُونُوا یَأْتِ بِکُمُ اللهُ جَمِیعًا إِنَّ اللهَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ؛ هر کسی را راهی است به سوی حق که بدان راه یابد (یا قبله‌ای است که به آن روی آورد) پس بشتابید به خیرات که هر کجا باشید، همه شما را خداوند (به عرصه محشر) خواهد آورد و محققا خدا بر همه‌چیز تواناست.» خط تمیز ایران و ایرانیان از دیگرجهانیان در همین تأسی به قرآن است.

اینک که فصلی دیگر با رأی مردم در تاریخ عظمت جمهوری اسلامی خلق شد، وظیفه می‌دانم از تک‌تک مردم به‌ویژه خانه‌زادان حضرت شمس‌الشموس (ع)، مجاوران و زائران حریم ملک‌پاسبان رضوی، ویژه قدردانی کنم که حق مطلب را ادا کردند. حضور بیش از ۵۷‌درصدی‌شان پای صندوق‌های رأی، نشان داد مشهدی‌ها همیشه پای کار انقلاب و ایران اسلامی هستند. مردم با نگاه به سرانگشت اشاره رهبر فرزانه انقلاب که قبله‌نمای حرکت است، آمدند و کار را تمام کردند.

این می‌طلبد تا ما هم در خدمت به آنان، کار را تمام کنیم. همچنین، لازم می‌دانم تبریکات خود را به رئیس‌جمهور منتخب، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، تقدیم کنم. اعتماد مردم به ایشان سرمایه‌ای است گران‌سنگ که می‌تواند در ادامه راه شهدای خدمت و در رأس آنها شهید جمهور، سنگ‌ها را از سر راه توسعه کشور بردارد.  

ما هم در حریم معطر حرم و آستان ملکوتی عالم آل‌محمد، دعاگوی توفیق آقای رئیس‌جمهور پزشکیان و همه جمهورِ مردم نجیب و فرهیخته ایران عزیزمان هستیم. عزم ما همراهی با دولت و همت ما کوشش بی‌منت برای بهترسازی شرایط در پایتخت معنوی ایران اسلامی است.

امید است همه با هم در مسیر اعتلای میهن عزیزمان و همچنین شهر ولی‌نعمتمان آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) اهتمام ویژه و بیش ازپیش داشته باشیم.

برهمین‌اساس دست یاریگر و یاری‌خواه خود را به سوی منتخب ملت دراز می‌کنیم تا با هم «مشهد؛ جهان‌شهر برکت و کرامت» را به‌عنوان نماد تمدن انقلاب اسلامی و «معیار شهرِ زیست مؤمنانه» به شکوه بایسته برسانیم.  

ان‌شاءا....

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->