سرخط خبرها

درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۳۷۸۳۶
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، سرخپوشان اسپانیایی سرخپوشان در این تیم موفق باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش در نشست خبری پس از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اظهار داشت: ما چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش‌های زیادی داشتیم تا گزینه‌ای در خور پرسپولیس را انتخاب کنیم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیم را هدایت کند. ما از جوانب مختلف بررسی کردیم تا بالاخره به گاریدو رسیدیم. چندین بار مذاکرات تصویری با او و مدیربرنامه‌های‌اش داشتیم و ظرف سه چهار روز گذشته موفق شدیم تفاهمی با هم داشته باشیم که این تفاهم منجر به امضای قرارداد شد و امروز در خدمت شما، کار را با سرمربی جدید شروع می‌کنیم. امیدوارم که همکاری همه‌جانبه داشته باشیم و همه ما بتوانیم این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کنیم تا خواسته هواداران که داشتن تیمی پرقدرت، هجومی و قهرمان است، مهیا کنیم.

با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم

وی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما قبل از حضور گاریدو، با چندین بازیکن مذاکره کردیم، از دیروز هم اسامی بازیکنان مدنظر را با سرمربی جدید در میان گذاشتیم و چند نفر را هم خود گاریدو می‌شناخت و خوشبختانه من فکر نمی‌کردم که ایشان تا این حد بازیکنان ما و فوتبال ایران را بشناسد. با هماهنگی گاریدو سعی می‌کنیم در نقاطی که بازیکن از دست دادیم ترمیم کنیم و بازیکنان مستعدی که در حد پرسپولیس باشند را به خدمت بگیریم.

در ۳۰ سال گذشته سابقه نداشته که باشگاه دیون بازیکنان را کامل پرداخت کند

درویش در واکنش به این موضوع که از بین مالکان جدید باشگاه، فقط بانک شهر وارد عمل شده است و از سایر بانک‌ها فقط اسم‌شان وجود دارد، خاطرنشان کرد: بانک شهر قبل از اینکه متولی باشگاه ما شود، همیشه به پرسپولیس نظر داشت و از اول فصل گذشته ما هر وقت دچار نقصانی بودیم، چه زمانی که به لحاظ ارزی و ریالی باید تأمین می‌شدیم، یا به شکل وام به ما کمک می‌کرد و از زمانی هم که متولی باشگاه پرسپولیس بانک‌ها شدند، شاید فقط تا امروز بانک شهر در چندین نوبت گره‌گشایی کرده است و در ۳۰ سال اخیر سابقه نداشته که باشگاه پرسپولیس تمامی دیون بازیکنان را از گذشته تا امروز را پرداخت کند. همین‌طور آپشن‌ها و مانده بدهی که از دو فصل پیش باقی مانده بود را پرداخت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم سایر اعضای کنسرسیوم هم به باشگاه بپیوندند تا در ادامه فصل پرقدرت‌تر کار کنیم.

به عبدالکریم گفتیم فکر جدایی را از ذهنش بیرون کند

وی راجع به حضور نماینده باشگاه قطری در ایران به جهت مذاکره برای جذب عبدالکریم حسن خاطر نشان کرد: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند و دو باشگاه نماینده‌های‌شان به ایران آمدند، ما هم به آنها گفتیم که این بازیکن کیفیت خوبی دارد و همین‌طور شرایط خوبی در تیم ما و اینکه ارتباط خوبی با هواداران پرسپولیس دارد. به آنها گفتیم فعلاً شرایطی نداریم که با جدایی عبدالکریم حسن موافقت کنیم. قبل از این نشست یکی از باشگاه‌ها به ما نامه زده بود که خواهان جذب این بازیکن هستند، عبدالکریم حسن هم خودش با من تماس داشت که موقعیتی پیش آمده است که به قطر بروم و بتوانم به تیم ملی کشورم اضافه شوم و در کنار خانواده‌ام باشم، البته علاقه‌مندی‌اش به پرسپولیس را هم اعلام کرده است. در این شرایط ما هم خواهش کردیم که، چون پرسپولیس به او برای حضور در لیگ برتر و آسیا نیاز داریم، جدایی از تیم را از ذهنش خارج کند تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

رضاییان با سپاهان قرارداد دارد

درویش درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس نیز گفت: ما سعی می‌کنیم حرفه‌ای رفتار کنیم و با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است وارد مذاکره نشویم. با توجه به صحبت‌های مدیران آن باشگاه (سپاهان)، این بازیکن هم ظاهراً یک سال دیگر قرارداد دارد و درست نیست که بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شویم. ما با بازیکنی می‌توانیم مذاکره کنیم که رضایت‌نامه داشته باشد و یا اینکه باشگاهش اعلام کند حاضر به مذاکره برای بازیکنی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->