کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش

  • کد خبر: ۲۳۷۹۲۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش
بازیکنان و مربیان پایه پرسپولیس به تصمیم اخیر درویش اعتراض شدیدی داشته اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکنان و مربیان پایه پرسپولیس هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده اند و دلیل آن هم اعتراض به دستمزد کم شان بوده است. آنها در دو فصل اخیر با قرارداد ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومانی در تیم‌های جوانان امید پرسپولیس عضویت داشته اند و هر بار به این مسئله اعتراض کرده اند به آنها اعلام شده که باید افتخار کنند عضو باشگاه پرسپولیس هستند.

برای فصل جاری شرکت طبیعت یکی از اسپانسر‌های باشگاه پرسپولیس قبول کرد مبلغ دو نیم میلیارد حاصله از تبلیغاتش را فقط برای تیم‌های پایه هزینه کند. از این رو آنها امیدوار شدند که دستمزدشان افزایش خیلی خوبی داشته باشد که رضا درویش به این موضوع مخالفت کرده و تاکید داشته افزایش قرارداد باید ۲۰ تا ۳۰ درصد باشد. مربیان و بازیکنان پایه پرسپولیس هم اعلام کرده اند با قرارداد‌های ۶۰، ۷۰ میلیونی نمی‌توانند هزینه یکسال زندگی شان را تامین کنند در حالی که این رقم پاداش برد‌های تیم بزرگسالان باشگاه شان است. آنها مدعی اند پیشنهادات خیلی بهتری از تیم‌های دیگر دارند و اگر درویش بخواهد بر حرفش پافشاری کند از پرسپولیس جدا خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->