برنامه‌های شهرداری مشهد برای اولین سالگرد شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پزشکیان: هلال‌احمر جان‌ها را بی‌تبعیض نجات می‌دهد | فریادرس همدیگر باشیم پاسخ‌های شفاف از هزینه‌های پارک حاشیه‌ای خیابان‌های مشهد پایان آخرین راست‌گرد پل نوغان مشهد بعد از ۲۰ سال شفاف‌سازی و سرعت بالا برای پاسخگویی به مطالبات ساخت‌وساز شهروندان مشهدی افزایش آمار جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی به ۵۸ نفر (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) تکمیل ایستگاه بسیج، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در مسیر توسعه متروی مشهد است فرصت ویژه تخفیف و تقسیط بدهی شهروندان مشهدی تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ تکمیل ظرفیت ۵۵ درصدی مراکز اقامتی مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ رضایت ۸۵ درصدی مردم از بوستان‌های شهر مشهد «مصطفی شریف» به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد‌مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده غرق‌شدن پسربچه ۴ساله در یک استخر ذخیره آب در حاشیه شهر مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) تصویب طرح دوفوریتی حمایت از کارکنان شهرداری‌ها با پیگیری شورای عالی استان‌ها تبدیل ایست‌کار‌های شهرداری مشهد به الگوی ملی
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | دغدغه های شهروندان در خصوص وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۳۸۲۴۲
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
شهروند خبرنگار | دغدغه های شهروندان در خصوص وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درخصوص ناوگان اتوبوسرانی مشهد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مسائلی که شهروندان در هنگام استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، داشتن من‌کارت و شارژ کافی برای جلوگیری از معطلی خود یا دیگر مسافران است. از دیگر موضوعات مطرح شده در این زمینه می‌توان به جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس، برای ‌سرگردان نشدن مسافران در برخی از خطوط اشاره کرد.

شهروندی در راستای پیگیری یکی از این دغدغه‌ها در پیامی به ستون حرف مردم نوشته است: در تاریخ ۲۷ خرداد‌۱۴۰۳، راننده اتوبوس خط ۸۸ برای یک مسافر به دلیل نداشتن من‌کارت، پنج‌دقیقه اتوبوس و مسافران دیگر را معطل نگه داشت. چرا باید مسافران دیگر به این دلیل معطل شوند؟

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد به دنبال پیگیری درخواست این شهروند می‌گوید: در راستای این پیام تذکر لازم به راهبر داده شد.

عباس اتحادی در ادامه می‌افزاید: ‌از مسافران درخواست داریم که برای استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، همراه داشتن من‌کارت با شارژ کافی را حتما لحاظ کنند.

شهروند دیگری نیز در پیامی درباره نبود ایستگاه برای برخی از خطوط در پایانه شهید مفتح نوشته است: از سازمان اتوبوس‌رانی تقاضا می‌شود ایستگاهی برای خطوط ۳۰،۵۱،۴۵ در پایانه شهید مفتح درنظر بگیرد، چون مسافران این سه‌خط در بولوار مفتح شرقی سرگردان هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در پاسخ به دغدغه این شهروند نیز می‌گوید: با توجه به خطی بودن پایانه میامی در بولوار مفتح شرقی، محل استقرار ناوگان مشخص است.

 اتحادی تصریح می‌کند: در آینده نزدیک و با اتمام مراحل عمرانی پایانه شهید مفتح، خطوط مد نظر شهروند به پایانه جدید منتقل خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->