ماجرای بیلبورد‌های درج مسافت‌های بین‌شهری در مشهد چه بود؟ رئیس شورای شهر مشهد: باغ‌های «ورزش» و «بانوان» بوستان کرامت امسال بهره‌برداری می‌شود شهردار منطقه ۱۰ مشهد مقدس: پروژه معراج شهدا ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد پژمانفر: بازسازی مسجد مرویها تا یک ماه آینده آغاز می‌شود خوراکیان: نسل‌های آینده باید از اتفاقات صورت‌گرفته در مسیر انقلاب اسلامی، مطلع شوند+ فیلم معاون فرهنگی شهردار مشهد: تا انتهای سال کنگره ۱۸ هزار شهید در مشهد برگزار می‌شود انجام مطالعات برای حل مشکل ترافیکی بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد ناصحی: حرکت در مسیر توسعه و آبادانی کلانشهر مشهد نیازمند یک اراده و اقدام جمعی است سومین خزانه‌ درختان پرورشی در مشهد احداث شد رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: سامان‌دهی گلزارهای شهیدان گمنامی که در پارک‌ها دفن شدند، اقدامی مثبت است+ فیلم کشف ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مشهد (۳۰ مهر ۱۴۰۳) ارتقای کیفیت زیست شهری در حاشیه شهر با سیاست‌گذاری‌های شورای ششم مشهد گلایه‌های نمایندگان شورای اجتماعی محلات از مطب‌های محله احمدآباد | شهردار مشهد: مطالبه مردم به‌حق، اما قانون به‌نفع پزشکان است! کشف گوشت قرمز فاسد از یک قصابی در مشهد (۳۰ مهر ۱۴۰۳) از ابتدای دوره ششم تاکنون (۳۰ مهر ۱۴۰۳)، سرانه فضای سبز شهر مشهد به ازای هر نفر ۰.۶۵ مترمربع افزایش یافته است گمانه‌زنی عرصه محوطه تاریخی «تپه قادرآباد» دشت مشهد پایان یافت درباره گذر فرعی «چهنو ۴» که عمری ۱۵۰ ساله در نقشه مشهد دارد | کوچه‌ای که به برج و باروی شهر می‌رسید هوای کلانشهر مشهد پس از دو روز متوالی آلودگی، سالم شد (۳۰ مهر ۱۴۰۳) تقدیر رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی از شهردار مشهد | سرویها: شهرداری مشهد در انتخابات، خط مقدم خدمت به مردم بود + فیلم استقبال مشهدی‌ها از بازیافت آنلاین زباله خشک حمایت از کسبه و ماندگاری ساکنان در بافت محله آبکوه مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | دغدغه های شهروندان در خصوص وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۳۸۲۴۲
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
شهروند خبرنگار | دغدغه های شهروندان در خصوص وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درخصوص ناوگان اتوبوسرانی مشهد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مسائلی که شهروندان در هنگام استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، داشتن من‌کارت و شارژ کافی برای جلوگیری از معطلی خود یا دیگر مسافران است. از دیگر موضوعات مطرح شده در این زمینه می‌توان به جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس، برای ‌سرگردان نشدن مسافران در برخی از خطوط اشاره کرد.

شهروندی در راستای پیگیری یکی از این دغدغه‌ها در پیامی به ستون حرف مردم نوشته است: در تاریخ ۲۷ خرداد‌۱۴۰۳، راننده اتوبوس خط ۸۸ برای یک مسافر به دلیل نداشتن من‌کارت، پنج‌دقیقه اتوبوس و مسافران دیگر را معطل نگه داشت. چرا باید مسافران دیگر به این دلیل معطل شوند؟

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد به دنبال پیگیری درخواست این شهروند می‌گوید: در راستای این پیام تذکر لازم به راهبر داده شد.

عباس اتحادی در ادامه می‌افزاید: ‌از مسافران درخواست داریم که برای استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، همراه داشتن من‌کارت با شارژ کافی را حتما لحاظ کنند.

شهروند دیگری نیز در پیامی درباره نبود ایستگاه برای برخی از خطوط در پایانه شهید مفتح نوشته است: از سازمان اتوبوس‌رانی تقاضا می‌شود ایستگاهی برای خطوط ۳۰،۵۱،۴۵ در پایانه شهید مفتح درنظر بگیرد، چون مسافران این سه‌خط در بولوار مفتح شرقی سرگردان هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در پاسخ به دغدغه این شهروند نیز می‌گوید: با توجه به خطی بودن پایانه میامی در بولوار مفتح شرقی، محل استقرار ناوگان مشخص است.

 اتحادی تصریح می‌کند: در آینده نزدیک و با اتمام مراحل عمرانی پایانه شهید مفتح، خطوط مد نظر شهروند به پایانه جدید منتقل خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->