معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: صحبت بازگشت بیرانوند مطرح نیست آل‌کثیر در آستانه جدایی از پرسپولیس لیموچی به سپاهان پیوست؟ مهدی تارتار سرمربی گل‌گهر شد پایان پرونده آمانوف و استقلال گاریدو خواهان حفظ عبدی شد پرسپولیس به دنبال غرامت ۲۰ میلیارد تومانی از بیرانوند تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته ملی المپیک امضا شد | احداث پایگاه المپیکی در مشهد + فیلم زمان بازی تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ نتیجه بازی هلند و انگلیس+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رقیب اسپانیا مشخص شد پخش زنده بازی اروگوئه و کلمبیا در نیمه‌نهایی کوپا آمریکا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعتصاب بازیکنان استقلال| تمرینات لغو شد چرا اسکوچیچ به تراکتور بله گفته به پرسپولیس نه؟ بیرانوند تا فردا به درویش مهلت داد! رقابت تنگاتنگ الوکره و العربی برای خرید عبدالکریم رونمایی رسمی تراکتور از ترابی+عکس ایمان عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد بحران در جناح راست و چپ پرسپولیس آغاز مرحله دوم مبارزه با فساد در فوتبال در پی مفتوح شدن پرونده قضائی هیات خوزستان
سرخط خبرها
پخش زنده با مشارکت آپارات اسپرت

پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

پخش زنده بازی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های ملی انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند.
  • کد خبر: ۲۳۸۵۶۲
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی انگلیس و هلند در چارچوب مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴، چهارشنبه شب ۲۰ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

انگلیس در مرحله گروهی صربستان را یک بر صفر شکست داد و برابر دانمارک و اسلوونی به تساوی رضایت داد. در یک هشتم نیز برابر اسلواکی در آستانه حذف قرار داشت که روی هنرنمایی بلینگام به بازی برگشت و در نهایت به پیروزی رسید. در یک چهارم نیز سوئیس را در ضربات پنالتی شکست دادند.

هلند در مرحله گروهی با پیروزی برابر لهستان و یک تساوی برابر فرانسه و شکست مقابل اتریش به عنوان تیم سوم از گروه خود بالا آمد. لاله‌های نارنجی، اما در مرحله حذفی نمایش متفاوتی داشتند و در یک هشتم نهایی رومانی را ۳ بر صفر و در یک چهارم ترکیه را ۲ بر یک مغلوب کردند.

پخش بازی هلند - انگلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->