اختصاص ۷۰ هکتار زمین رهاشده برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ شهرداری مشهد ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی حاجی‌بگلو: ورود تفکر جهادی و بسیجی به هر عرصه‌ای، رفع گره‌ها و پیشرفت حتمی را به دنبال دارد تأکید شهردار مشهد بر همکاری همه‌جانبه شهرداری با سازمان بسیج شهرداری مشهد + فیلم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی منصوب شد (۵ آذر ۱۴۰۳) خدمت بهتر با سیره و اخلاص بسیجی ثبت‌نام اعتکاف ماه رجب در حرم امام‌رضا(ع) آغاز شد (۵ آذر ۱۴۰۳) + لینک شهردار مشهد مقدس: پایه اصلی قوت و قدرت دفاعی کشور‌های اسلامی بسیج است نقش کلیدی مساجد در توسعه و مدیریت شهری همیاری خیران شهریار برای سازندگی در مشهد کشف و جمع‌آوری ۱۳ انشعاب غیرمجاز آب از یک مجتمع ویلایی در گلبهار مشهدِ بسیجی، امن‌تر و زیست‌پذیرتر است پاسخ گویی مسئولان اتوبوس رانی مشهد با حضور در خیابان عمار یاسر ۱۲۵ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد | نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در خدمت شهروندان+ فیلم استاندار خراسان رضوی: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها راهی جز عبور از مسیر اقتصاد دیجیتال نداریم آغاز فعالیت کافه بازی‌ها در بوستان‌های بانوان مشهد (۳ آذر ۱۴۰۳) یادی از حاج حسین ملک، بزرگ‌ترین واقف تاریخ معاصر ایران | مردی که افسانه نبود دردسر‌های ترافیک شهری در خیابان مهندس مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در حوزه تفکیک زباله از مبدأ در کشور پیشتاز هستیم
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک انجام شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهری مشهد از چندین محور وارد می‌شود که اصلی‌ترین محورها نیشابور و قوچان هستند. یکی از ورودی‌های شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزیتی و مسافری است و کارکرد صنعتی نیز دارد.

وی افزود: در طول سالیان مختلف، سکونت مردم در این محور شکل گرفته و قاعدتاً وضعیت آن از حالت برون‌شهری به یک محور شهری تبدیل شده و بار ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری تداخل پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پل قدیمی با عرض کم پاسخگوی حجم تقاضای ترانزیتی و برون‌شهری نبود و مشابه این پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمدیان‌یزدی درخصوص مشخصات فنی پروژه، خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنین عرشه بتنی تعریض‌شده آن به طول ۱۱.۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متری اجرا شده است. با میدانی که در بالادست ایجاد شده، ورودی مزرعه نمونه و تقاطع دست‌گردان به سرخس سامان‌دهی شده و با ایجاد میدان، آرام‌سازی ترافیک در ورودی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی مسیل طرق نیز از دیگرپروژه‌هایی است که امروز رونمایی می‌شود و در دو سیل اخیر، اثر این اقدام مثبت را دیدیم. تا چند روز دیگر نیز شاهد افتتاح بولوار قمربنی‌هاشم(ع) و تقاطع غیرهم‌سطح آن که انتهای بولوار مصلی را به بولوار حر متصل می‌کند و جزو محور‌های توسعه‌ای است، خواهیم بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: نگاه شورا توجه به حاشیه شهر و اجرای عملیات عمرانی برای ارتقای سطح زندگی است که تا حدودی با اجرای این پروژه‌ها، محقق شده و در آینده نیز در منطقه‌دو شاهد اجرای پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->