فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روایت جالب کارگردان سریال «در انتهای شب» از بازی علیرضا داودنژاد در سریالش
سرخط خبرها

تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان

  • کد خبر: ۲۳۹۱۸۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان
مهلت ثبت‌نام در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران تا پایان روز جمعه ۱۲ مرداد سال جاری تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با هدف فراهم ساختن زمان بیشتر برای نوجوانان علاقمند به شرکت در المپیاد و پیرو تماس‌های مکرر با دبیرخانه مبنی بر درخواست افزایش مدت زمان ثبت‌نام، با موافقت دبیر المپیاد، مهلت ثبت‌نام تا روز ۱۲ مرداد تمدید شد.

هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در راستای نیل به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با هدف کشف و معرفی استعداد‌های برتر نوجوان ایران در حوزه سینما، در ۲ بخش «طراحی داستان» و «فیلمسازی»، با ۷ موضوع: خانواده، جهانی به نام خانه، عشق امید خانواده، فردایی که می‌سازم، خانواده‌ای به وسعت ایران، خواهر/ برادر من و موضوع آزاد، از ۲۴ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می‌شود.

نوجوانان ایرانی (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱) ۱۲ تا ۱۷ ساله، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین کارگاه‌های تخصصی و آموزشی حضوری، در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ضروری است متقاضیان برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه کرده، در بخش ثبت‌نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. همچنین لینک ثبت نام در سامانه بنیاد سینمایی فارابی «www.fcf.ir» و سامانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان «www.icff.ir» نیز قابل مشاهده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و المپیاد فیلمسازی نوجوانان به آدرس تهران، خیابان سی تیر، نرسیده به جمهوری، پلاک ۵۹، ساختمان مرکزی بنیاد سینمایی فارابی است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->