آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد عاشورا در عراق تعطیل رسمی اعلام شد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳) تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد! وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه علیه ایران را تمدید کرد بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید تازه‌ترین واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترکیه: نتانیاهو به دنبال صلح در غزه نیست | غزه نیازمند تلاش جهانی برای توقف وحشیگری است

  • کد خبر: ۲۳۹۲۲۱
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
ترکیه: نتانیاهو به دنبال صلح در غزه نیست | غزه نیازمند تلاش جهانی برای توقف وحشیگری است
وزیر خارجه ترکیه با انتقاد از رویکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواستار تحت فشار قرار دادن این رژیم برای توقف جنایت هایش در این باریکه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که یک تراژدی انسانی در غزه در جریان است و آنکارا در تلاش است تا به هر وسیله ای جلوی آن را بگیرد.

وزیر خارجه ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد که دولت ترکیه از میانجیگران به منظور دستیابی به آتش بس در غزه حمایت می کند.

فیدان تاکید کرد که شرایط کنونی در غزه نیازمند تلاش جهانی برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای توقف وحشیگری در غزه است.

وزیر خارجه ترکیه یادآور شد که جنبش حماس به پیشنهادهای اخیر برای آتش بس در نوار غزه پاسخ مثبت داد، اما رژیم صهیونیستی وضعیت مذاکرات را به بن بست رسانده است.

فیدان تاکید کرد که کابینه نتانیاهو به دنبال صلح در نوار غزه نیست و گواه آن اصرار رژیم صهیونیستی به خونریزی (در غزه) است.

در یکی از هولناک ترین جنایت های اشغالگران در نوار غزه، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی دیروز چادرهای آوارگان فلسطینی را در المواصی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->