آتش سوزی مهیب در گمرک هرات + فیلم و عکس تشکل‌های مردمی و سمن‌ها نقش مهمی در عرصه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود میزان نرخ باروری در کشور اعلام شد مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی: اجرای مدل مدیریت مورد، ۶۰۰ معتاد را در مسیر درمان موفق قرار داد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی: مؤسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون ریال پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی  جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟ قیمت بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف مشخص شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۲۶۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳)
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت هوا در کشور گفت: روزهای دوشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گرد و خاک و در شمال آذربایجان غربی بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت در برخی مناطق مرکزی و شرق کشور دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از جنوب غرب و روزهای چهارشنبه تا جمعه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. 

وی تاکید کرد: از روز چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور تشدید می‌شود در سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج است. 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ تیر) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات شب صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ تیر ) صاف، تا قسمتی ابری،گاهی همراه با وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->