حمله ناگهانی پلنگ، باغدار گلبهاری را مصدوم کرد کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش هفتاددرصدی شمار اعضای پیوندشده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه چرا مردان نباید مجرد بمانند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٧ تیر ١۴٠٣) | بارش رگباری باران در نیمه شمالی استان در اواخر هفته مصرف بی‌رویه‌ مُسکن‌ها می‌تواند برای بدن مضر باشد وزارت بهداشت: طی ۲ سال گذشته، ۲ هزار پزشک به مناطق محروم اعزام شدند خبر جدید از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) انتشار کلید اولیه کنکور‌ها و دفترچه سؤالات خارج‌ازکشور (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تأخیر چهارساعته پرواز مشهد_کیش (۲۶ تیر ۱۴۰۳) کشف بزرگ اموال سرقتی در مشهد | ۲۱۵۰ کیلو کابل سرقتی برق و مخابرات در روز‌های گرم تابستان چند لیوان آب بنوشیم؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده (۲۷ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۴۱۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و ووقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (۲۷ تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و مازندران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ تیر) این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نقاط اردبیل شمال آذربایجان شرقی، گیلان، ارتفاعات زنجان، شمال خراسان شمالی، دامنه‌ها و ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان ادامه دارد.

ضیاییان افزود: شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیر) در برخی نقاط شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین ارتفاعات مازندران و سمنان در ساعات بعد از ظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به ناپایداری‌های فصلی، طی پنج روز آینده رگبار و رعد و برق در برخی نقاط واقع در ارتفاعات کرمان و شمال و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار حاکم خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: طی پنج روز آینده پدیده غالب در نوار شرقی کشور به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان، مناطقی از مرکز دامنه‌های جنوبی البرز غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک است.

وی افزود: دریای عمان به‌ویژه نواحی شرقی طی پنج روز آینده و خلیج فارس سه روز آینده مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ تیر) صاف، تا کمی ابری، در شب افزایش وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۹ تیر) صاف، تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۹ و ۴۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->