اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر روزهای تاسوعا و عاشورا در خراسان رضوی شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر) نماینده مجلس: ۸۰ درصد سدهای خراسان رضوی خشک شده است قرارگرفتن ۵۲۱ فرزند بی‌سرپرست در آغوش خانواده‌های جدید | اجرای کامل طرح «شیرخوارگاه‌های بدون‌ فرزند» در خراسان‌رضوی کمبود کدام ویتامین‌ها عوامل سیاهی دور چشم هستند؟ اعلام ۹۶۴ مورد کودک‌آزاری به اورژانس اجتماعی خراسان‌رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ + فیلم مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی: سال گذشته، سیر صعودی طلاق در خراسان‌رضوی متوقف شد خدمات فنی خودرویی در صدر تخلفات صنفی مشهد کاهش آلودگی صوتی با کاشت درخت حمله ناگهانی پلنگ، باغدار گلبهاری را مصدوم کرد رابطه دوسویه کالبد و منظر شهری با برگزاری مراسم‌های جمعی کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش هفتاددرصدی شمار اعضای پیوندشده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه چرا مردان نباید مجرد بمانند؟
سرخط خبرها

اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس

  • کد خبر: ۲۳۹۴۶۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس
جوان ۱۹ ساله‌ای که در نزاع وحشتناک دهه هشتادی‌ها پراید سوار ۲۲ ساله‌ای را با ضربه کارد به قتل رسانده است هنگام بازسازی صحنه جنایت اشک‌ریزان مدعی شد فقط شعله‌های سرکش غرور، زندگی و جوانی‌اش را تباه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عقربه‌های ساعت دقایق اولیه با مداد بیست و هشتم خرداد را پشت سر می‌گذاشتند که خبر جنایتی هولناک قاضی ویژه قتل عمد مشهد را به بیمارستان رضوی کشاند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد جوان۲۲ ساله‌ای به نام «حمید رضا - ی»، هدف ضربات چاقو قرار گرفته و در مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

خیلی زود دامنه تحقیقات به بولوار توس کشید و مشخص شد پرایدسوار ۲۲ ساله در نزاعی هولناک به قتل رسیده است که بین سرنشینان خودرو‌ها رخ داده بود. در همین حال دایی مقتول که شاهد صحنه جنایت بود به قاضی محمود عارفی راد گفت:خواهر زاده ام به تازگی پرایدش را تعمیر کرده بود که در آخر شب با یکدیگر سوار پراید او شدیم و به طرف توس ۳۹ رفتیم آن جا من برای انجام امور بانکی در کنار دستگاه خود پرداز پیاده شدم و «حمید رضا» هم به طرف میدان معراج رفت ولی چند دقیقه بعد هراسان و سراسیمه با من تماس گرفت و در حالی که فریاد می‌زد چند جوان قصد دارند او را کتک بزنند از من خواست به دادش برسم من هم وقتی به سوی میدان معراج حرکت کردم ناگهان خودروی خواهر زاده ام را در آن سوی بولوار دیدم که دو خودروی پژو پارس و پراید مسیرش را سد کرده بودند در این لحظه عاملان نزاع در تاریکی شب گریختند و «حمید رضا» هم که خون آلود بود از من خواست از خودروی ضاربان عکس بگیرم ولی من دچار استرس بودم و نتوانستم عکس واضحی از پلاک خودرو‌های آنان بگیرم.

اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس

با توجه به اهمیت و حساسیت این جنایت شبانه، بلا فاصله گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی آگاهی، با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) وارد عمل شدند و تحقیقات تخصصی را برای دستگیری عاملان این نزاع مرگبار آغاز کردند و موفق شدند تا صبح روز بعد ۳ متهم اصلی این پرونده را در کوی امام هادی (ع) و بولوار توس دستگیر کنند. متهمان ۱۸، ۱۷ و ۱۹ ساله که به ترتیب «محمد جواد - س»، «نیما -ر» و «محمد امین - ر» نام دارند به پلیس آگاهی منتقل شدند و به قتل جوان ۲۲ ساله با انگیزه کل‌کل غرور آمیز هنگام رانندگی اعتراف کردند. چند روز بعد متهمان این پرونده جنایی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفتند تا صحنه جنایت را باز سازی کنند.

در همین حال ابتدا سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) خلاصه‌ای از محتویات پرونده وچگونگی دستگیری عاملان قتل جوان ۲۲ ساله را شرح داد و سپس با دستور قاضی عارفی راد، هر کدام از متهمان به تشریح نقش خود در این ماجرای هولناک پرداختند. «محمد امین- ر» در حالی که اشک ریزان مدعی بود شعله‌های سرکش غرور زندگی اش را تباه کرد درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: آن شب من سوار پژو پارس بودم و دوستانم با پراید به طرف میدان معراج حرکت می‌کردیم که درگیری لفظی به خاطر رانندگی بین ما رخ داد، اما خیلی زود کار به ناسزاگویی و توهین کشید و در حالی که دوستانم با پراید به تعقیب جوان پراید سوار رفتند من هم پدال گاز را فشردم و در نزدیکی توس ۳۶ حد فاصل میدان معراج و فهمیده مسیر اور اسد کردیم. دوستانم با جوان پراید سوار درگیر شدند من هم چاقوی «محمد جواد»، را که روی زمین افتاده بود برداشتم و ضربه‌ای به پشت او زدم که خون آلود نقش بر زمین شد وقتی به طرف میدان شهید فهمیده فرار کردیم در بین راه از خودمان عکس گرفتیم که در صورت دستگیری چنین وانمود کنیم که چاقو نداشتیم، اما بعد از آن که دستگیر شدیم کارآگاهان مستنداتی به ما نشان دادند که دیگر نتوانستیم چیزی را انکار کنیم چرا که «محمد جواد»، با سر به شیشه خودرو کوبیده و زخمی شده بود من تک پسر خانواده هستم و قرار بود ازدواج کنم ولی رفیق بازی و کل کل جوانی مرا نابود کرد اگر می‌دانستم این گونه غرور‌ها و خودنمایی‌ها چنین بلایی به سرم می‌آورد غلط می‌کردم دست به چاقو بزنم و جان تک پسر دیگری را بگیرم. من تعمیر گاه جلوبندی سازی داشتم و زندگی ام را سپری می‌کردم که این گونه تباه شدم.

با پایان اعترافات متهمان که آنان نیز اظهارات عامل اصلی این جنایت را تایید کردند، قاضی «محمود عارفی‌راد» دستور انتقال آنان به زندان را صادر کرد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->