اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر گرفتن حضانت فرزند
سرخط خبرها
معاون وزیر علوم:

برای برگزاری آزمون‌ها در شرایط بحران کرونا، مکانیزم‌های گوناگونی داریم

  • کد خبر: ۲۳۹۶۹
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
برای برگزاری آزمون‌ها در شرایط بحران کرونا، مکانیزم‌های گوناگونی داریم
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پیش‌بینی مکانیزم‌های مختلف برای برگزاری آزمون‌ها در شرایط بحران کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین نشست کارگروه ویژه آموزش کشورهای عضو سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد یونسکو، به‌صورت ویدیوکنفرانس و به‌طور همزمان در سراسر جهان برگزار شد.


علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست مجازی، به تداوم روش‌های مختلف آموزش‌های غیرحضوری برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور، از جمله روش‌های آموزش مجازی، رادیو تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، به سه عامل مهم انعطاف‌پذیری، استاندارد و ترکیبی در برگزاری آزمون‌ها و امتحانات دانشجویان اشاره کرد که با توجه به شرایط و امکانات موجود در مراکز آموزشی کشور اتخاذ و اجرا خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد که با رفع شرایط اضطراری بیماری کرونا، وضعیت آموزش و امتحانات دانشجویان کشور به روال عادی خود بازگردد، در غیر این‌صورت، مکانیزم‌ها و روش‌های ترکیبی مختلفی برای برگزاری آزمون‌ها و امتحانات دانشجویان از جمله ازریابی دانشجویان به‌صورت الکترونیک توسط استادان، برگزاری آزمون در پایان هر یک از جلسات آموزش مجازی، آزمون‌های شفاهی ازطریق اینترنت و انجام پروژه‌های کاری توسط دانشجویان پیش‌بینی شده است.


خاکی صدیق خاطرنشان کرد: کنکور ورودی دانشگاه‌ها در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طبق روال سال‌های قبل انجام می‌شود و در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار خواهد شد.
گفتنی است ۱۲ کشور و از جمله کشور ایران، در خط اول گفتمان و تعامل بین‌المللی با یونسکو در موضوع کرونا هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->