ماجرای فرود خبرساز پرواز تهران - کرمان چه بود؟ (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سه برند غیرمجاز ماسکهای زیبایی اعلام شد هنگام گرمازدگی از استامینوفن استفاده نکنید حریق سوپر مارکت در خیابان پیامبر اعظم حادثه آفرید (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سقط جنین زن سرایدار با لگد دردناک همسایه سنگدل دعوا بر سر شارژ ساختمان به قتل خونین انجامید قتل دلخراش دختردایی پنج ساله+جزییات حریق انبار روغن در مشهد با تلاش آتش‌نشانان اطفا شد همراهی شیطانی مادر و دختر برای قتل مرد میانسال وزارت بهداشت: پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی در امنیت کامل برگزار شد آتش سوزی مغازه لوازم یدکی در خیابان امام رضا (ع) تولد نوزاد عجول اهل تربت‌حیدریه در آمبولانس توقیف تریلر حامل ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق  در مشهد نکاتی درخصوص مراقبت در منزل برای مبتلایان به تب دنگی آتش سوزی مرگبار در «نیس» فرانسه (۲۸ تیر) گرم‌ترین هفته سال از شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) آغاز می‌شود | گنبد حرارتی چیست؟ مدارس کانکسی با بیش‌از ۱۰ دانش‌آموز جمع‌آوری خواهد شد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی طبق قانون انجام می‌شود | صدور احکام بازنشستگان تا استقرار دولت چهاردهم نگاهی به خواص خیار برای بیماران دیابتی زمان‌بندی واریز حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تغییر کرد تشکیل پرونده قضایی برای حادثه تیراندازی منجر به قتل در سقز (۲۸ تیر)
سرخط خبرها

دعوا بر سر شارژ ساختمان به قتل خونین انجامید

  • کد خبر: ۲۳۹۷۷۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
دعوا بر سر شارژ ساختمان به قتل خونین انجامید
سه برادر افغانستانی که به‌خاطر شارژ ساختمان، مرد جوانی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش دادند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد ۲۸ ساله‌ای را مشاهده کردند که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد، مقتول در جریان درگیری با سه برادر افغانستانی در یک ساختمان واقع در میدان خراسان به قتل رسیده و همسر برادر مقتول که باردار است لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کرده است.

بدین ترتیب زن باردار هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را اینطور توضیح داد: همسرم برای مأموریت کاری تهران را ترک کرده و من در خانه تنها بودم. این سه برادر که همسایه ما هستند برای دریافت شارژ ساختمان به جلوی درب خانه آمدند که در همان ابتدا به‌خاطر مسائل ساختمانی مشاجره لفظی میان ما شکل گرفت که آنها فحاشی کردند و من خیلی زود موضوع را به صورت تلفنی با همسرم در میان گذاشتم.

او در ادامه گفت: ساعتی بعد برادر همسرم برای حل این مشکل به ساختمان مراجعه کرد، اما با این ۳ برادر درگیر شد و هدف ضربه چاقو قرار گرفت. ما خیلی زود او را به بیمارستان رساندیم، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود راهی خانه ۳ متهم شدند و آنها را درحالی که مشغول جمع کردن وسایل خود جهت بازگشت به کشور افغانستان بودند، دستگیر کردند.

سه برادر در جریان تحقیقات منکر هرگونه وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول شدند، اما همسایه‌ها که شاهد این جنایت بودند اظهار داشتند که ضربه مرگبار را یکی از این ۳ برادر زده است.

پس از پایان بررسی صحنه جرم در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->