قهرمانی ساق زاوه در مسابقات جام پرچم خراسان‌رضوی چه کسی بیرانوند را راهی تبریز کرد؟ خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم! از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی
سرخط خبرها

اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم!

  • کد خبر: ۲۳۹۸۷۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم!
پرسپولیس به کسر سهمیه خارجی خود اعتراض دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ دو سهمیه خارجی باشگاه پرسپولیس را به خاطر نبیل باهویی و وحدت حنانوف کسر کرده و تاکید داشته این بازیکنان در کمتر از ۶۰ درصد بازی‌های تیم شان به میدان رفته اند، اما این باشگاه نسبت به این تصمیم اعتراض دارد.

اول اینکه پرسپولیس مدعی شده وحدت حنانوف سه سال پیش برای تقویت نیمکت سرخپوشان جذب شده و قراردادش نیز بلند مدت بوده است. از این رو او نباید شامل قانونی شود که فصل پیش از سوی سازمان لیگ لحاظ شده است.

در مورد نبیل هم پرسپولیس ادعا کرده نیمکت نشینی وی در چند بازی به خاطر مصدومیت بوده و به همین دلیل هم در نیم فصل عذر او را خواسته اند. احتمال اینکه سازمان لیگ اعتراض باشگاه پرسپولیس را در مورد هر دو بازیکن بپذیرد زیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->