زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس پاتک پرسپولیس به استقلال | حسینی سرخ‌پوش می‌شود؟ احتمال معاوضه بلانکو قوت گرفت عقب نشینی فدراسیون فوتبال مقابل سقف قرارداد پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟ گلر استقلال در راه اراک ایوان آلخو – استقلال، در انتظار امضای نهایی + هایلات بازی‌های آلخو کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد اعتصاب داوران فوتبال استان خراسان رضوی گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس
سرخط خبرها

کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده

  • کد خبر: ۲۴۰۱۸۶
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده
باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکن سابق اینتر است.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همیشه با نام‌های جذابی همراه بوده است. یکی از بازیکنانی که امسال به باشگاه استقلال لینک شده، کیتا بالده ستاره سنگالی سابق اینتر است. البته باتوجه به آمار این بازیکن در فصول اخیر به نظر می‌رسد مطرح شدن نام بالده بیشتر از سوی دلالان صورت گرفته باشد و استقلالی‌ها و جواد نکونام چندان راضی به این انتقال نخواهند بود.

مهاجم ۲۹ ساله سنگالی فوتبالش را از پایه‌های بارسلونا شروع کرده و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های اینتر، لاتزیو، موناکو و اسپانیول را هم در کارنامه دارد. بالده آمار قایل قبول ۴۰ بازی ملی و ۶ گل را هم در رزومه خودش دارد، منتهی این تمام چیزی نیست که باید بدانیم.

مهاجم سنگالی سال گذشته توسط اسپانیول مازاد اعلام شد و بعد از آن به اسپارتاک مسکو رفت و تنها بعد از انجام ۵ بازی، با تصمیم مدیران این باشگاه دوباره در لیست مازاد قرار گرفت.

آمار بالده نشان می‌دهد که در ۵ سال گذشته، تعداد گل‌های زده و پاس گل‌های این بازیکن به عدد ۲۰ هم نمی‌رسد.

این همه در حالی است که قرارداد کیتا سال گذشته و در اسپارتاک ۸۰۰ هزار پوند (معادل تقریبی ۶۵ میلیارد تومان) بوده است و پرداخت این عدد برای باشگاه استقلال در شرایط کنونی چندان آسان نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->