سرخط خبرها

«باوفا» جوانان ایران را قهرمان آسیا کرد

  • کد خبر: ۲۴۰۱۹۷
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
«باوفا» جوانان ایران را قهرمان آسیا کرد
تیم‌ملی کشتی‌فرنگی جوانان ایران با سرمربی خراسانی بر بام آسیا ایستاد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی کشتی‌فرنگی جوانان ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا با هدایت سرمربی خراسانی به مقام قهرمانی رسید.

 شاگردان حمید باوفا درحالی توانستند قهرمان آسیا شوند که با کسب شش طلا، یک نقره و دو برنز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و مقتدرانه بر سکوی نخست ایستادند.

رقابت‌های کشتی‌فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در شهر سیراچای تایلند برگزار شد و در پایان تیم‌ملی کشورمان توسط علی احمدی‌وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، عرفان جرکنی در ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در ۸۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار در ۹۷ کیلوگرم و ابوالفضل فتحی‌تزنگی در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، احمدرضا محسن‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره، اهورا بویری در ۷۲ کیلوگرم و محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی ایران با ۲۰۶ امتیاز به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های قزاقستان با ۱۸۵ و قرقیزستان با ۱۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند. حمید باوفا، سرمربی خراسانی تیم‌ملی، درحالی به این قهرمانی رسید که سال قبل هم توانسته بود جوانان فرنگی‌کار ایران را به مقام قهرمانی جهان برساند و نامش در میان فهرست برترین چهره‌های ورزش سال مشهد قرار داشت. باوفا پیش از این نیز پرورش نسل طلایی کشتی‌فرنگی ایران را به عهده داشت.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->